شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| مسئول روابطعمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان گفت: اگر سازمان ها و ادارات در هر حالت بعنوان پاسخگو به شهروندان ظاهر شوند، مي توان شاهد گسترش اعتماد عمومي به مسئولان و عملكرد آنان باشيم و در تحقق اين مهم روابط عمومي سازمان نقش بسيار كليدي دارد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان؛ امير افشين اشكاني با گراميداشت ۲۷ ارديبهشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي اظهار داشت: در دوره كنوني نقش و جايگاه روابط عمومي در سازمان و ادارات ديگر محدود به اقدامات سنتي و كليشه اي نيست و بايد به اين حوزه نگاه خاص و ويژه اي داشت.
وي نبود يا كمبود آموزش هاي تخصصي لازم براي فعالين روابط عمومي را يك چالش اساسي بيان كرد و افزود: نگاه سنتي به حوزه روابط عمومي و حداقل انتظارات تبليغي مهم ترين رويكردي است كه اين روزها روابط عمومي را به چالش كشيده است.
مسئول روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان ادامه داد: فعاليت هاي روابط عمومي در عصر ارتباطات، فقط به اطلاع رساني و مستندسازي خلاصه نمي شود و تخصص گرايي و بهره مندي از دانش روز دنيا در حوزه هاي ارتباطات و خلاقيت و مديريت شاخص ارزيابي روابط عمومي توانمند و پويا و اثر بخش است.
اشكاني تاكيد كرد: هرچقدر از قابليت ها و ظرفيت هاي اثر بخش روابط عمومي ها براي توسعه و ايجاد ارتباط دو سويه با مردم بهره مند شويم و هر چقدر اصل صداقت در اين بخش پر رنگ تر باشد قطعا شاهد ارتقاي ارزش هاي سازماني و همچنين كاهش شكاف بين مردم و مسئولين و حاشيه هاي جانبي خواهيم بود.
وي گفت: در استان سيستان و بلوچستان ۱۱ دستگاه اجرايي وابسته به وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با دامنه فعاليت متنوع و مخاطبين گسترده در حال خدمت رساني هستند كه در اين بين پرسنل روابط عمومي اين دستگاه ها با تمام توان و احساس مسئوليت در اين مسير همراه و راهنماي مردم هستند.
مسئول روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: روابط عموميها به عنوان آينه تمام نماي سازمانها تلاش ميكنند نگاه گستردهتري به زندگي اقشار جامعه داشته باشند تا آن جمله آشناي « روابط عمومي حلقه وصل بين مردم و مسئولين هستند » به عينيت اجرا شود.