شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : فراخوان ثبت نام دهمين كنفرانس بين المللي روابط‌ عمومي ايران
جمعه، 8 شهریور 1392 - 10:23 کد خبر:4875

 

شارا- موسسه كارگزار روابط عمومي در جهت افزايش قابليت ها و صلاحيت هاي واحدهاي روابط عمومي سازمان هاي دولتي و خصوصي در سطح تعالي همكاري مي نمايد. اين امر تاثير بسزايي در خط مشي هاي حرفه اي و كيفيت برنامه ها و فعاليت هاي ارتباطي روابط عمومي ها به همراه دارد، زيرا قابليت ارايه منابع يكپارچه مديريتي از اولين و ضروري ترين نياز روابط عمومي امروز است.

پذيرش نظام مديريت يكپارچه روابط عمومي يك تصميم راهبردي براي هر سازمان است و طراحي و اجراي آن در برآورده كردن خواسته هاي مخاطبان و بهبود اثربخشي نظام مديريت ارتباطي به منظور افزايش رضايت مخاطب يك الزام است.

موسسه كارگزار روابط عمومي به عنوان يك نهاد غيردولتي فعال در حوزه روابط عمومي، در نظر دارد به منظور برقراري ارتباط بين سياستگذاران، مديران اجرايي، بهره برداران، محققان، مديران و كارگزاران روابط عمومي و علاقمندان اين حوزه و نيز تبيين اهميت «روابط عمومي يكپارچه» در تعالي روابط عمومي كشور، دهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران را با همكاري دستگاه هاي دولتي، سازمان هاي صنفي، دانشگاه ها، سازمان هاي بين المللي و نهادهاي ذيربط برگزار نمايد.

بدينوسيله از كليه فرهيختگان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روابط عمومي، ارتباطات، تبليغات، بازاريابي و ساير علاقمندان دعوت مي شود تا با ارايه نتايج مطالعات و تحقيقات ارزشمند خود در اين كنفرانس شركت نمايند. همچنين از مديران و كارگزاران روابط عمومي دعوت مي گردد با حضور خود در اين كنفرانس بر غنا و شكوه آن بيفزايند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر اينجا را كليك بفرماييد