شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : دكتر للـه‌گاني مديرعامل بانك رفاه كارگران: آماده توسعه همكاري‌هاي متقابل با دانشگاه علوم پزشكي ايران هستيم
سه شنبه، 5 بهمن 1400 - 17:47 کد خبر:48739
مديرعامل بانك رفاه كارگران گفت: آماده‌ايم همكاري‌هاي متقابل با دانشگاه علوم پزشكي ايران را بيش از پيش توسعه دهيم.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| مديرعامل بانك رفاه كارگران گفت: آماده‌ايم همكاري‌هاي متقابل با دانشگاه علوم پزشكي ايران را بيش از پيش توسعه دهيم.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومي بانك رفاه، دكتر اسماعيل للـه‌گاني با بيان اين مطلب در نشست مشترك با دكتر پازوكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران، افزود: آماده‌ايم تا در حوزه‌هاي مختلف هميار مطمئني براي دانشگاه علوم پزشكي ايران در پيشبرد برنامه‌هاي توسعه‌اي باشيم.


وي با بيان اينكه، حوزه سلامت در اولويت اقدامات حمايتي بانك رفاه كارگران قرار دارد، افزود: حمايت از حوزه سلامت رويكرد اساسي بانك رفاه از گذشته تاكنون بوده است و اين رويكرد پيش از همه‌گيري كرونا نيز وجود داشته است.


دكتر للـه‌گاني با بيان اينكه "مدل حمايت بانك رفاه از حوزه سلامت متفاوت و بي‌نظير است"، از ارائه خدمات حمايتي در قالب مسئوليت‌هاي اجتماعي به عنوان يكي از مهم‌ترين اين تفاوت‌ها نام برد و گفت: سعي كرده‌ايم اقدامات بانك در حوزه مسئوليت اجتماعي را به سمت بخش سلامت سوق دهيم و اين مهم در تمامي شركت‌ها و هلدينگ‎ هاي تابعه بانك نيز اجرايي شده و در حال اجرا است.


به گفته وي، اهداء كمك‌هاي بلاعوض به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، مشاركت در ساخت خوابگاه‌هاي دانشجويي، خريد آمبولانس براي تعدادي از بيمارستان‌ها، پرداخت تسهيلات به كادر درمان كشور، خريد اوراق اراد براي تامين مالي سازمان بيمه سلامت، مشاركت در تجهيز تعداد زيادي از بيمارستان‌ها و مراكز درماني كشور، ساخت مراكز بهداشتي و درماني در مناطق محروم و ... برخي از اقدامات حمايتي سال‌هاي اخير بانك رفاه كارگران در حوزه سلامت بوده است كه در قالب مسئوليت‌هاي اجتماعي اجرايي شده است.


دكتر للـه‌گاني در پايان به برخي از اقدامات حمايتي بانك رفاه كارگران در زمينه ساخت بيمارستان در كشور اشاره كرد و گفت: در حال حاضر يكي از مجهزترين بيمارستان‌هاي كشور با حمايت مالي بانك رفاه در شهرستان زاهدان در حال ساخت است. همچنين بيمارستان‌ 1000 تختخوابي شهداي تجريش با حمايت 300 ميليارد توماني، بيمارستان بندرعباس با حمايت 200 ميليارد توماني، بيمارستان شهيد هاشمي‌نژاد مشهد با حمايت 30 ميليارد توماني و... از ديگر بيمارستان‌هاي هستند كه با مشاركت مالي بانك رفاه كارگران در حال ساخت هستند.


دكتر پازوكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران نيز در اين نشست گفت: بانك رفاه كارگران از گذشته تاكنون، همواره پشتيبان دانشگاه علوم پزشكي ايران در پيشبرد امور بوده است و قدردان اين حمايت‌هاي بانك هستيم.


وي تصريح كرد: دانشگاه علوم پزشكي ايران آمادگي دارد تا همكاري‌هاي متقابل با بانك رفاه كارگران را بيش از پيش توسعه دهد.


دكتر پازوكي با بيان اينكه، توسعه همكاري‌هاي متقابل دانشگاه علوم پزشكي ايران و بانك رفاه كارگران، بهره‌وري ارائه خدمات سلامت را ارتقاء خواهد بخشيد، خاطرنشان ساخت: در نهايت مردم شريف ايران اسلامي هستند كه از منافع توسعه اين همكاري‌ها، بهره‌مند خواهند شد.