شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : واتس‌اپ ابزارهاي ترسيمي را براي تصاوير و ويدئوها ارائه مي كند
جمعه، 1 بهمن 1400 - 23:24 کد خبر:48714
پلتفرم واتس‌اپ قرار است به زودي ابزارهاي ترسيم جديدي را براي تصاوير و ويدئوها ارائه كند.




 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| پلتفرم واتساپ قرار است به زودي ابزارهاي ترسيم جديدي را براي تصاوير و ويدئوها ارائه كند.
 
 به گزارش پايگاه خبري ساينس، پلتفرم واتس‌اپ در حال حاضر امكان ترسيم روي رسانه‌هاي مختلف را در اختيار كاربران قرار داده است اما اجازه تغيير قلم مورد استفاده را نمي‌دهد. اكنون اين شركت تصميم گرفته است گزينه‌هاي جديدي را براي قلم مورد استفاده در ويرايش ارائه كند.
 
 پلتفرم واتس‌اپ اخيرا شروع به ارائه يك به‌روزرساني جديد از طريق نسخه بتاي Google Play كرده است كه نسخه نرم‌افزار آن را به ۲.۲۲.۳.۵ ارتقا مي‌دهد. با وجود اين كه هنوز ابزارهاي ويرايشي جديد در اختيار كاربران قرار نگرفته، در اين به روزرساني، اشاره‌هايي به آن شده است.
 
 بر اساس تصاوير منتشر شده، اين ابزارهاي ويرايشي، دو قلم جديد را اضافه مي‌كنند كه قابليت تغيير ضخامت را دارند. همچنين واتس‌اپ در حال توسعه يك ويژگي جديد است كه امكان تار كردن تصاوير را پيش از ارسال آن‌ها فراهم مي‌كند. اين ويژگي در حال حاضر مورد استفاده كاربران سيستم‌عامل iOS قرار مي‌گيرد و واتس‌اپ قصد دارد اين قابليت را براي كاربران اندرويد نيز فراهم كند. انتظار مي‌رود اين ويژگي‌ها در به‌روزرساني‌هاي بعدي واتس‌اپ در اختيار عموم كاربران قرار گيرد.
 
 منبع: سيناپرس