شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روندهاي بانكداري براي سال 2022 (1): هوش مصنوعي و تحليل هاي كاربردي
چهارشنبه، 22 دی 1400 - 10:52 کد خبر:48613
كسب و كارها هيچ زماني به اندازه امروز نيازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعي و تحليل هاي كاربردي نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحليل‌ها بايد براي شناسايي فرصت‌ها، تسهيل نوآوري، اصلاح تصميم‌ها و حمايت از ارتباطات استفاده شوند.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| كسب و كارها هيچ زماني به اندازه امروز نيازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعي و تحليل هاي كاربردي نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحليل‌ها بايد براي شناسايي فرصت‌ها، تسهيل نوآوري، اصلاح تصميم‌ها و حمايت از ارتباطات استفاده شوند. اين كار بدون انسان انجام نمي شود، بلكه توسط انسان ها تقويت مي شود و متقابلا انسان ها را نيز تقويت مي كند.

هوش مصنوعي و الگوريتم‌هاي تحليلي پيشرفته مي‌توانند آنچه را كه در سرتاسر سازمان اتفاق مي‌افتد، چرايي وقوع آن و اتفاقات بعدي را نشان دهند. اين كار، كاركنان را قادر مي‌سازد تا اقداماتي را انجام دهند كه مي‌تواند به كاهش هزينه‌ها، صرفه‌جويي در زمان، بهبود خدمات مشتري، وفاداري و سود بينجامد. اين را مي توان سريعتر از هميشه انجام داد و در مواقع عدم اطمينان، انعطاف پذيري و چابكي را فراهم كرد.


با داده ها، هوش مصنوعي و تحليل هاي كاربردي، موسسات مالي و بانكي قادر خواهند بود بيشترين ويژگي هاي ارزش افزوده را از نظر نيازها و ترجيحات مشتريان ارائه دهند. ارتباطات شخصي نشان مي‌دهد كه چگونه محصولات و خدمات نيازهاي مشتريان را در زمان واقعي برآورده مي‌كنند و بر نحوه و ميزان تعامل و نتايج مالي تأثير مثبت مي‌گذارند.

همچنين استفاده از داده‌ها، هوش مصنوعي و تحليل‌هاي كاربردي مي‌تواند دسترسي مشتري به ابزارهاي مالي، مشاوره و راه‌حل‌هاي تعبيه‌شده را تسهيل كند كه به بهبود اعتماد نيز كمك مي كند و برند را از طريق توانمندسازي مشتري براي شريك شدن در سفر سلامت مالي خود، متمايز كند. اين سطح از اشتراك گذاري همچنين مي تواند به محافظت از حريم خصوصي و امنيت مشتريان كمك كند.