شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : گزارش نشست شوراي روابط عمومي‌هاي حوزه تعاون، كارو رفاه اجتماعي استان كردستان
دوشنبه، 20 دی 1400 - 21:56 کد خبر:48605
نشست شوراي روابط عمومي‌هاي حوزه رفاه و تامين اجتماعي كردستان در سالن اجتماعات اداره كل بهزيستي استان برگزار شد.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| نشست شوراي روابط عمومي‌هاي حوزه رفاه و تامين اجتماعي كردستان در سالن اجتماعات اداره كل بهزيستي استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي‌ اداره كل بهزيستي استان كردستان، نشست شوراي روابط عمومي‌هاي حوزه وزارت رفاه و تامين اجتماعي استان كردستان به ميزباني اداره كل بهزيستي برگزار شد.

حسين رسولي سرپرست بهزيستي كردستان ضمن تقدير از حضور مديران روابط‌عمومي در جلسه ، اقدامات روابط عمومي‌ را موثر و مهم تلقي كرد و افزود : هم افزايي و هم فكري در روابط عمومي‌ به ويژه در آغاز كار دولت سيزدهم بسيار مهم است و بايد تلاش كنيم با عنايت به اينكه تقريبا مجموعه سازمانها و ادارات زيرمجموعه اين وزارتخانه خدمات خود را به تمام جمعيت استان ارائه مي نمايند ، اطلاع رساني دقيق و كاملي را از خدمات ارائه شده داشته باشيم.

رسولي اظهار كرد: امروزه جايگاه روابط عمومي‌ها به موازات پيچيدگي جامعه بشري بسيار متفاوت است و با دهه هاي قبل قابل مقايسه نيست.

رسولي گفت: روابط عمومي‌ قلب يك سازمان براي تعامل با محيط اطراف و جامعه هدف است.

رسولي مديريت را علم همراه با هنر توصيف كرد و افزود: روابط عمومي‌ يكي از جاهايي است كه بايد علم، هنر، هوش، ذكاوت و خلاقيت،سرعت عمل در آن حرف اول را بزند.

سرپرست اداره كل بهزيستي خاطر نشان كرد: همين كه شوراي روابط عمومي‌ها اولين و مهمترين گام را برداشته است نويد دهنده اين است كه به سمت مشاركت جمعي و بين بخشي مي رويم و اميدوارم در عمل هم موفق شويم.

فرهنگ مسعودي دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي ادارات و سازمان هاي زير مجموعه وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي استان كردستان طي سخناني، با اشاره به اهميت كار در اين حوزه گفت: مسئولان روابط عمومي‌ در هر مجموعه اي به عنوان نيروهاي خط مقدم تبادل اطلاعات محسوب مي شوند.


وي با تاكيد بر ضرورت قرار گرفتن صداقت در محور فعاليت هاي روابط عمومي‌ها ابراز داشت؛ روابط عمومي‌ موفق علاوه بر اينكه اطلاع رساني را در دستور كار خود قرار مي دهد در زمينه اطلاع يابي نيز حركت موثري دارد.


مسعودي افزود؛ روابط عمومي‌ها مي توانند يك نماي واقعي از چشم انداز يك سازمان يا مجموعه باشند و بايد توجه داشت كه فعاليت هاي روابط عمومي‌ها بسيار سنجيده و با تدبير انجام شود بطوريكه ضمن در نظر گرفتن سلايق و افكار مختلف، اقدامات با اهداف مجموعه و البته پيش از آن با قوانين ومقررات كشوري همخواني داشته باشد.

در اين جلسه هر يك از مديران روابط عمومي‌ ،اداره كل بهزيستي،بازنشستگي كشوري استان،اداره كل فني و حرفه اي،بيمه تامين اجتماعي كشاورزان روستاييان و عشاير،اداره امور شعب بانك توسعه تعاون،امور شعب بانك رفاه كارگران،اداره كل درمان تامين اجتماعي،صندوق كارآفريني و اميد،اداره كل تامين اجتماعي استان كردستان موضوعات مدنظر خود را بيان كردند و با توجه به طرح يكپارچه سازي اطلاع رساني در حوزه وزارت تعاون ، آمادگي خود را براي مشاركت هرچه بيشتر در اين طرح اعلام كردند.