شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مساعدت استانداري تهران به روابط عمومي ها بي منت انجام مي شود
سه شنبه، 2 آذر 1400 - 16:15 کد خبر:48230
مديركل روابط‌عمومي و امور بين الملل استانداري تهران، فعاليت در حوزه روابط عمومي را سخت اما شيرين توصيف كرد و بيان داشت: نشان دادن فعاليت كارگزاران انقلاب اسلامي به مردم و تبيين انديشه هاي آنان كاري بسيار مهم و از ضروريات جامعه قلمداد مي شود كه فعالين در حوزه روابط عمومي و ارتباطات اين مهم را انجام مي دهند.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| مديركل روابط‌عمومي و امور بين الملل استانداري تهران، فعاليت در حوزه روابط عمومي را سخت اما شيرين توصيف كرد و بيان داشت: نشان دادن فعاليت كارگزاران انقلاب اسلامي به مردم و تبيين انديشه هاي آنان كاري بسيار مهم و از ضروريات جامعه قلمداد مي شود كه فعالين در حوزه روابط عمومي و ارتباطات اين مهم را انجام مي دهند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بهزيستي استان تهران، مجتبي مرادي نوروزي كه در ديدار با سرپرست و تعدادي از كارشناسان روابط عمومي بهزيستي استان تهران سخن مي گفت در ادامه تصريح كرد: آشنا كردن مردم با برنامه ها و اهداف كلان بهزيستي از طريق ارتباط تنگاتنگ با رسانه جمعي و اغناي افكار عمومي امكان پذير است.

مرادي نوروزي با بيان اينكه استانداري با نگاهي برابر به همه دستگاه هاي اجرايي موضوعات مرتبط را دنبال مي كند، بيان داشت: مساعدت استانداري تهران به روابط عمومي ها بي منت انجام مي شود و هيچ فرق و فاصله اي ميان ارگان ها و داوير اجرايي وجود ندارد.

سرپرست روابط عمومي بهزيستي استان تهران نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از جايگاه روابط عمومي در اين دستگاه و اقدامات و پيگيري هاي انجام شده، اظهار داشت: در بهزيستي خوشبختانه افرادي متخصص و صاحب تفكر مجموعه روابط عمومي را ياري مي دهند كه با اين افراد در شش ماهه نخست سالجاري رتبه برتر را در سطح كشور بدست آورده ايم و اميدواريم به مدد خداوند متعال و همت همكاران اين مهم تكرار شود.

مهرناز محمديان در ادامه افزود: دستورالعمل ها و ضوابط مختلف اداري براي فعاليت بهينه در روابط عمومي وجود دارد كه متاسفانه توسط دستگاه هاي اجرايي هر كدام به نوعي مورد غفلت قرار گرفته اند كه در نظر داريم در اين دوره جديد نسبت به احيا و عملياتي كردن آن ها اقدام كنيم كه در اين مسير حمايت و هدايت مجموعه اداره كل روابط عمومي استانداري تهران كارگشا است.