شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كتاب: مديريت شهرت و اعتبار
دوشنبه، 1 آذر 1400 - 13:13 کد خبر:48219
كتاب "مديريت شهرت و اعتبار" بر آن است ضمن آشنايي خوانندگان محترم با تعاريف شهرت و اعتبار و عوامل موثر در ايجاد و شكل‌گيري شهرت و تبيين سطوح اعتبار و اعتماد در سازمان‌ها، شركت‌ها و موسسات، تكنيك‌هاي لازم را براي كسب خوش‌نامي و اعتبار تشريح نمايد.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| امروزه مديريت شهرت و اعتبار يكي از مهمترين عوامل موفقيت شركت‌ها و سازمان‌ها در فضاي تجارت و كسب و كار محسوب شده و ضمن اين‌كه مزيت رقابتي را به همراه دارد، باعث افزايش سطح كيفيت در توليد و عرضه گرديده است.


در دوران قديم، كسب و كار ساده تر بود و اهداف تنها در سود خلاصه مي شد، اما در دنياي پيچيده تجارت امروز، فرهنگ و ارزش‌ها وارد بازار شده و فرآيندها و سياست‌ها را دچار تغيير نموده‌اند.


همچنين در سال‌هاي اخير بر اهميت مديريت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملي در جهت گسترش و توانمندشدن شركت‌ها، موسسات و بنگاه‌هاي اقتصادي مبدل شده است.


كتاب "مديريت شهرت و اعتبار" بر آن است ضمن آشنايي خوانندگان محترم با تعاريف شهرت و اعتبار و عوامل موثر در ايجاد و شكل‌گيري شهرت و تبيين سطوح اعتبار و اعتماد در سازمان‌ها، شركت‌ها و موسسات، تكنيك‌هاي لازم را براي كسب خوش‌نامي و اعتبار تشريح نمايد.


به نظر نگارنده، شهرت به تنهايي نمي‌تواند نگاه مثبت مردم و مشتري را به سازمان‌ها و موسسات جلب نمايد بلكه مفاهيم ديگري نيز مانند:
- احترام به مشتري و ذي‌نفعان
- كسب اعتبار و هويت اجتماعي براي سازمان و موسسه
- ايجاد اعتماد و وفاداري در مشتريان


با ارايه عناصر كليدي مديريت شهرت (عملكرد- رفتار- ارتباطات) خواهد توانست تاثير مستقيمي بر اذهان مخاطبان، مشتريان و بازار رقابت ايجاد نمايد.



فهرست مطالب

1: مقدمه
2: تعريف شهرت و خوشنامي
3: سرمايه حسن شهرت (خوشنامي)
4: هويت
5: عوامل موثر بر شكل گيري و ساخت مستمر هويت سازماني
6: آيا خوشنامي را مي‌توان سنجيد؟
7: آيا خوشنامي را مي‌توان مديريت نمود؟
8: "دارايي غيرملموس" ديدگاهي نادرست
9: مديريت شهرت بر برقراري ارتباط متمركز است
10: مديريت جامع شهرت
11: درهم آميختن مراودات با عملكرد و رفتار
12: سوءمديريت در شهرت: درس‌هايي از بحران مالي
13: ده دستورالعمل مديريت شهرت
14: مديريت حسن شهرت: بهترين راهبرد ارتباطات شركت
15: فرمول شكوفايي شهرت
16: سرمايه گذاري معتبر: گزارش اجرايي
17: نظريه سيستم ها
18: بهترين تكنيك ها
19: پيوست
20:منابع


 

 

لينك فروشگاه:  https://kpri.ir/?p=7541