شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سرپرست روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان منصوب شد
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 11:56 کد خبر:47997
آيين تكريم و معارفه مدير دفتر روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان برگزار و "سيد حجت اله موسوي" با حكم مديرعامل به عنوان سرپرست اين دفتر منصوب شد.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| آيين تكريم و معارفه مدير دفتر روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان برگزار و "سيد حجت اله موسوي" با حكم مديرعامل به عنوان سرپرست اين دفتر منصوب شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي شركت سهامي برق منطقه اي خوزستان، محمود دشت بزرگ در آيين تكريم و معارفه مدير دفتر روابط‌عموميكه با حضور شوراي معاونين شركت برگزار شد با بيان اينكه زحمات شايسته اي در دوران مديريت تورج فتاحي در روابط عمومي انجام شده است، گفت: اميدواريم اين مسيري كه در روابط عمومي آغاز شده به صورت بهتري در دوران تصدي آقاي موسوي كه از نيروهاي توانمند، ارزشي و انقلابي است تداوم داشته باشد.

وي افزود: روابط عمومي نقش موثر و انكارناپذيري در رسيدن به اهداف شركت در درون و بيرون سازمان دارد و بايد در اين راستا گام بردارد.

كيوان خورسند عضو هيئت مديره و معاون منابع انساني شركت برق منطقه اي خوزستان نيز در آيين معارفه “سيد حجت اله موسوي” كه در دفتر روابط عمومي با حضور كاركنان روابط عمومي برگزار شد، بيان كرد: روابط عمومي يك مساله چند وجهي و چند جانبه است كه با بخش هاي ديگر شركت قابل مقايسه نيست و شرايط كاري خاص خود را مي طلبد.

وي افزود: آقاي موسوي از نيروهاي قديمي شركت است كه خاك صحنه را خورده است و مي تواند با ايجاد همدلي و تجربه اي كه دارد اهداف شركت را محقق سازد.

موسوي نيز در آيين معارفه خود با تشكر از حسن اعتماد مديرعامل براي انتخاب وي، گفت: روابط عمومي آيينه تمام نماي شركت است كه در در راستاي اهداف شركت در دو بخش ايجاد همدلي و همگرايي در درون سازمان و ارتباط و ارائه دستاوردهاي شركت در بعد بيروني بايد انجام وظيفه كند.

وي افزود: اين اهداف محقق نخواهد شد مگر آنكه با تعامل و همدلي در كنار همديگر قرار بگيريم و اهداف سازمان را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

بر اساس اين گزارش، سيد حجت اله موسوي داراي مدرك كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني بوده و سابقه ۲۳ سال كار را در صنعت آب و برق خوزستان دارد و از بدو تاسيس شركت برق منطقه اي خوزستان در اين شركت مشغول بكار بوده است. وي پيش از اين رئيس گروه دفتر مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان بوده و با حفظ سمت، سرپرست دفتر روابط عمومي شده است.

پيش از اين تورج فتاحي مدير روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان بوده كه در آيين تكريم و معارفه از زحمات وي تقدير شده است.