شبكه اطلاعرساني روابطعمومي يران (شارا)-|| طيف گسترده اي از موضوعات مربوط به صنعت ارتباطات استراتژيك و روابطعمومي در آمريكاي لاتين را مورد بررسي قرار داد.
به گزارش شارا به نقل از EUPRERA، نظرسنجي از متخصصان ارتباطات در 20 كشور انجام شد.
يافته هاي كليدي عبارتند از:
وقتي صحبت از مديريت چالش هاي اخلاقي مي شود، 89 درصد از پاسخ دهندگان ارزش هاي شخصي خود را بالاتر از دستورالعمل هاي اخلاقي سازمان يا انجمن هاي حرفه اي خود قرار مي دهند.
38 درصد از افرادي كه در بخش دولتي كار مي كنند ادعا مي كنند كه برنامه بحران ندارند.
پاسخ دهندگان گفتند كه مهمترين موضوعات استراتژيك پيش رو عبارتند از:
- تكامل ديجيتال و شبكه اجتماعي (39 درصد)
- استفاده از داده هاي بزرگ و/يا الگوريتم هاي ارتباطي (38٪)
- بررسي اشكال جديد ايجاد و توزيع محتوا (35))