شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديرعامل شركت گاز استان تهران: به دليل نگارش نادرست اخبار حوادث، شركت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفي مي‌شود
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:24 کد خبر:47563
مدير عامل شركت گاز استان تهران گفت: بارها شاهد اين موضوع بوديم كه دقت كافي در نگارش اخبار صورت نگرفته و اخبار با ابهام منتشر شده است. توكلي در عين حال از زحمات همه خبرنگاران به ويژه خبرنگاران حوزه حوادث و انرژي قدرداني كرد و يادآور شد: مهم ترين رسالت خبرنگاران نگارش صحيح و بي ابهام و به موقع اخبار است.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| “سعيد توكلي” به اهميت نگارش صحيح اخبار در هنگام وقوع حوادث مرتبط با گاز اشاره كرد و افزود: در بيشتر حوادث چيزي كه ما مي خوانيم اين است كه حادثه اي به علت نشت گاز به وقوع پيوسته اما هيچ جزئياتي از اينكه اين نشتي در كجا بوده و آيا علت اين واقعه را بايد در درون خانه ها و اماكن جستجو كرد و يا در شبكه گازرساني، در خبرها اطلاع رساني نمي شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومي شركت گاز استان تهران، مدير عامل شركت گاز استان تهران گفت: بارها شاهد اين موضوع بوديم كه دقت كافي در نگارش اخبار صورت نگرفته و اخبار با ابهام منتشر شده است.

توكلي در عين حال از زحمات همه خبرنگاران به ويژه خبرنگاران حوزه حوادث و انرژي قدرداني كرد و يادآور شد: مهم ترين رسالت خبرنگاران نگارش صحيح و بي ابهام و به موقع اخبار است.

وي خاطرنشان كرد: مسئوليت حوادث مرتبط با گاز كه در داخل خانه ها و ساير اماكن اتفاق مي‌افتد با شركت گاز استان تهران نيست و اغلب به دليل نگارش نادرست اخبار حوادث، شركت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفي مي‌شود.

توكلي درباره مسئوليت‌پذيري شركت گاز استان تهران در هنگام وقوع حوادث مرتبط با شبكه توزيع گاز گفت: در صورتي كه حادثه اي در حوزه مسئوليت هاي اين شركت رخ دهد، كارشناسان ما آن را تشريح كرده و جزئيات آن را به اطلاع عموم خواهند رساند.

وي درباره بازرسي و نشت يابي مدوام شبكه توزيع گاز و ايستگاه ها نيز گفت: يكي از مهم ترين فعاليت هاي شركت گاز استان تهران در فصل گرم سال نشت يابي، بازرسي و تعمير مستمر شبكه توزيع، تاسيسات و ايستگاه هاي گاز است.

توكلي خاطرنشان كرد: خانواده شركت گاز استان تهران همواره به رسالت خود كه توزيع پاك، ايمن، پايدار و بهره‌ور گاز است، پايبند است.