نقش روابطعمومي و ريسك در شرايط پس از حادثه كاترينا
نويسنده: كريس گالووي، دانشگاه موناش گيپسلند، ويكتوريا، استراليا
چكيده
كارگزاران روابطعمومي معمولا به خطرات احتمالي كه اعتبار مشتريان و كارفرمايان را تهديد مي كند مي پردازند. اما به هر حال، نقش كارگزاران در ارتباط با خطرات جدي تري كه سلامت افراد را تهديد مي كند نسبتا كمرنگ است. صرفنظر از تلاش هاي محقق برجسته رابرت هيث، ادبيات روابطعمومي در اين زمينه بسيار اندك است.
او بيش از آن كه به شرح و تفصيل وظيفه روابطعمومي در ارتباطات ريسك بپردازد، آن را بديهي فرض مي نمايد. در اين مختصر تلاش شده است تا بر اساس نظريات هيث در خصوص نقش روابطعمومي در ارتباطاتريسك، به مسائل موجود در اين حوزه پرداخته شود.
واژههاي كليدي: روابطعمومي، ريسك، حادثه كاترينا
1. مقدمه
2. حمله ها، آمار و روابطعمومي
3. اطلاع رساني درباره مسائل دشوار و جنجال برانگيز
4. ريسك شهرت: تنها جزئي از كل
5. روابطعمومي و كم كاري در زمينه ارتباطاتريسك
6. ديگران بيش از روابطعمومي ها شايستگي پرداختن به مقوله ريسك را دارند
7. مديريت مسأله و ارتباطات بحران
8. تمايزات و عمل
9. نقش ها و رابرت هيث
10. پژوهش هاي پيشنهادي
لينك دانلود: http://kpri.ir/product/نقش-روابطعمومي-و-ريسك-در-شرايط-پس-از-ح/