شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اقناع افكار عمومي مهمترين رسالت روابط‌عمومي است
دوشنبه، 24 خرداد 1400 - 14:16 کد خبر:47298
روابط‌عمومي واحد آگاهي‌بخشي و هماهنگي است كه بايد با مردم ارتباط بهينه برقرار كرده ،افكار عمومي را اقناع نمايد وبا اعتماد افزايي ، اقناع وخود باوري به عنوان زبان گوياي سازماني از جايگاه سازمان دفاع نمايد.




 شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| روابط‌عمومي واحد آگاهي‌بخشي و هماهنگي است كه بايد با مردم ارتباط بهينه برقرار كرده ،افكار عمومي را اقناع نمايد وبا اعتماد افزايي ، اقناع وخود باوري به عنوان زبان گوياي سازماني از جايگاه سازمان دفاع نمايد.
 
 به گزارش پايگاه اطلاع رساني كميته امداد هدايت صفري، مديركل كميته امداد استان زنجان در اولين جلسه تخصصي حوزه روابط‌عمومي استان كه با هدف تبيين برنامه هاي حوزه برگزار گرديد ضمن تبريك ميلادبا سعادت حضرت معصومه (س ) و دهه كرامت و قدرداني از فعاليت هاي انجام شده در حوزه عملكردي سازمان ،اقناع سازي وتنوير افكار عمومي گفت : روابط‌عمومي به عنوان پل ارتباطي بين مردم وسازمان بوده واگر برنامه ها وعملكرد ها بدرستي تبيين وارائه گردد . اعتماد مردم به سازمان بيشتر خواهد شد.
 
 وي نقش روابط‌عمومي را در پيشبرد اهداف وبرنامه هاي سازمان ، كليدي توصيف كرد وافزود : روابط‌عمومي به عنوان ركن اساسي نظام ارتباطي واطلاع رساني ، نقش تعيين كننده اي در افزايش آگاهي هاي مردم جامعه فرهنگ سازي وتنوير افكار عمومي بر عهده دارد.
 
 مديركل كميته امداد استان با تاكيد بر اينكه حوزه روابط‌عمومي به عنوان بازوان اجرايي مديريت در سازمان است گفت : آگاهي كامل وهمسو شدن همكاران روابط‌عمومي با تغيير وتحولات پيش روي سازمان واشرافيت كامل روابط‌عمومي به عمكلكرد حوزه ها وبخش هاي مختلف امداد ، مي تواند در تمامي بخش ها كمك كننده باشد.
 
 صفري بروز بودن در تمامي بخش ها ، علمي و دانش محوري و حركت نمودن از سيستم سنتي به روابط‌عمومي سيستمي و خلاق را لازمه كار روابط‌عمومي در عرصه كنوني براي دست يابي سازمان به مزيت رقابتي دانست وگفت : خوب ديدن ومتناسب با آن گام برداشتن جاري كردن روحيه جهادي ، برداشتن موانع وپرهيز از اداري شدن در حركت وو پويايي سازمان نقش آفرين خواهد بود.
 
 وي نوگرايي، خلاقيت، پيشرو وپيشتاز بودن حوزه روابط‌عمومي در ارائه عملكرد سازماني جهت حفظ سرمايه هاي اجتماعي و اطمينان بخشي واعتماد آفريني به مردم را موثر دانست وگفت : هنر كار روابط‌عمومي تزريق روحيه اميد در سازمان واجتماع بوده و اين خلاقيت باعث ارتباط گيري موثر بين مردم ودستگاه مي گردد.
 
 صفري تصريح كرد روابط‌عمومي در كميته امداد بايد با اميد آفريني وتزريق آن در اجتماع فعاليت وبرنامه هاي خود را به جلو حركت دهد وبا روحيه اميد آفريني فرهنگ انفاق ، احسان ، نيكوكاري ،مهرورزي و نوع دوستي مردم به فعاليت هاي اين نهاد در مشاركت به هموطنان خودرا به صورت زيبا وخلاقانه نمايش دهد.
 
 مديركل كميته امداد استان نقش روابط‌عمومي در سازمان ها را پررنگ توصيف كرد وافزود : روابط‌عمومي قلب تپنده سازمان است وبه عنوان چشم بينا وگوش شنواي سازمان مي تواند با ايجاد رابطه دو طرفه با افكار عمومي درون وبرون سازماني باعث پيشرفت سازمان شود.