شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : حضور رييس انجمن بين المللي روابط عمومي و مدير عامل هلدينگ ميدكو
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 20:23 کد خبر:46997
وي در بخشي از سخنان خود بيان داشتند كه همه فعالان اين حوزه درك مشتركي از مفاهيم روابط عمومي دارند و در اقصي نقاط جهان مي توانند با زبان مشترك روابط عمومي با هم گفت و گو كنند.


 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| در اين مراسم فيليپ بورمانز (Philippe Borremans) با ابراز خرسندي از حضور در اين مراسم خواستار ارتباط بيشتر با شركت ميدكو شدند.
 
 رييس انجمن بين المللي روابط‌عمومي سخنان خود را در سه حوزه بيان داشت:
 
 1- تغييرات و تكنولوژي در حوزه روابط عمومي (PR)
 2- تأثير تكنولوژي در حوزه روابط عمومي (PR)
 3- بعد بين المللي روابط عمومي
 
 وي در بخشي از سخنان خود بيان داشتند كه همه فعالان اين حوزه درك مشتركي از مفاهيم روابط عمومي دارند و در اقصي نقاط جهان مي توانند با زبان مشترك روابط عمومي با هم گفت و گو كنند.
 
 مشاور ارتباطات سازمان بهداشت جهاني فعاليت در حوزه روابط عمومي را فعاليتي حرفه اي دانستند كه وظيفه فرهنگ سازي را بر عهده دارد، فرهنگ سازي اي كه فارغ از زمينه‌هاي سياسي، فرهنگي و مذهبي متفاوت افراد بايد باشد.
 
 برومانز با تأكيد بر استفاده از ابزارهاي نوين ارتباطي در حوزه روابط عمومي، توجه به كاربرد هوش مصنوعي را به عنوان ابزاري ارزان و فراگير پيشنهاد دادند.
 
 در پايان وي به همكاري، تعامل و همفكري روابط عمومي هاي جهان در موضوع كنترل بيماري كرونا تأكيد داشتند.
 
 در اين گفت و گو دكتر پورمند مديرعامل هلدينگ ميدكو به بيان نقطه نظرات خود پرداخته و بر موضوع مخاطب شناسي و تهيه محتوا بر اساس مخاطب به ايراد سخن پرداختند.
 
 ايشان در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص همه گيري بيماري كرونا بيان داشتند كه روابط عمومي هاي جهان بايد بتوانند به فهم مشترك مردم دنيا و ايجاد رفتار مناسب مردم كمك كنند.
 
 نايب رييس هيأت مديره ميدكو در بخش ديگري از سخنان خود گفتند قبل از ورود به مباحث تكنولوژي بايد به درك موضوعات مورد توجه و شناخت مخاطب پرداخته شود و سپس ابزار تكنولوژيكي مورد نياز استفاده شود.
 
 ايشان در پايان اظهار اميدواري كردند تا در آينده همكاريهاي بيشتري بين ميدكو و انجمن بين المللي روابط عمومي انجام شود.
 
 در ابتداي اين جلسه دكتر فيلسوفيان، مدير روابط عمومي و امور بين المللي ميدكو به بيان مختصري از گزارش عملكرد يكساله روابط عمومي هاي ميدكو پرداختند.