شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار كرمان: روابط عمومي ها تجارب دوره مقابله با كرونا را مستندسازي كنند
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 15:32 کد خبر:46993
تقاضا داريم روابط‌عموميها تجارب ارزشمندي كه در دوره مقابله با كرونا داشتيم، مستندسازي كنند و با توجه به ابتكارات هر شهرستان، اداره و ... ممكن است مستندي ثبت شود كه به درد آينده بخورد.


 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| استاندار كرمان گفت: تقاضا داريم روابط‌عموميها تجارب ارزشمندي كه در دوره مقابله با كرونا داشتيم، مستندسازي كنند و با توجه به ابتكارات هر شهرستان، اداره و ... ممكن است مستندي ثبت شود كه به درد آينده بخورد.
 
 به گزارش شارا، دكتر"علي زيني وند" پيش از ظهر امروز 25 ارديبهشت ماه در جلسه ستاد استاني مديريت كرونا با گراميداشت فرا رسيدن روز ارتباطات و روابط عمومي(27 ارديبهشت ماه) اظهار كرد: روابط عمومي نقش بسيار موثري در انتقال متقابل خواسته هاي مردم، حاكميت و دولت و ايجاد تعامل واقعي در اين حوزه دارد.
 
 وي افزود: تقاضا داريم روابط عمومي ها تجارب ارزشمندي كه در دوره مقابله با كرونا داشتيم، مستندسازي كنند و با توجه به ابتكارات هر شهرستان، اداره و ... ممكن است مستندي ثبت شود كه به درد آينده بخورد.
 
 زيني وند تصريح كرد: روابط عموم ها مي توانند در حوزه مشاركت و زيست سياسي در كنار كرونا و برگزاري انتخابات در اين شرايط موثر باشند و اينكه انتخابات 28 خرداد را با كرونا برگزار مي كنيم.
 
 وي بيان كرد: اميدواريم طي دو سه هفته آينده اوضاع(كرونا) تعديل شود و بايد خود را آماده كنيم تا در شعب اخذ راي مردم نگراني نداشته باشند و انتخابات پرشوري با رعايت پروتكل ها داشته باشيم كه اين نقش روابط عمومي ها را دو چندان مي كند.
 
 استاندار كرمان در ادامه با تاكيد بر كنترل تجمعات در سطح استان عنوان كرد: در بحث برگزاري امتحانات حضوري دانش آموزان با توجه به گزارشات دانشگاه علوم پزشكي و آموزش و پرورش و تجربه سال هاي گذشته تاكنون اين اطمينان به ما داده شده كه والدين نگراني نداشته باشند.
 
 وي افزود: اگر دانش آموزي مشكوك به بيماري باشد محل آزمون وي از ديگران جدا خواهد بود و ما و دانشگاه علوم پزشكي حساسيت داريم و حتما نظارت مي كنيم.
 
 زيني وند در ادامه با اشاره به واكسيناسيون كرونا گفت: هر چه جلوتر مي رويم توليد داخلي در حال انجام و واردات واكسن افزايش مي يابد و تا پاييز جمعيت زيادي از مردم بايد واكسينه شوند و ناگزير هستيم در تجهيزات و اماكن به دانشگاه علوم پزشكي كمك كنيم.
 
 استاندار كرمان در بخش ديگري از سخنانش بيان كرد: با شرايطي كه در انتخابات شوراها پيش آمد، فضاي رقابت مطلوب و نسبي در استان فراهم شده و در انتخابات رياست جمهوري نيز چهره هايي كه ورود كرده اند نويد انتخابات پرشور را مي دهد.
 
 وي افزود: بايد زمينه انتخابات پرشور را فراهم كنيم و با حضور مردم در انتخابات هيچ دغدغه اي درباره ابتلا به كرونا وجود نداشته باشد و همه فرمانداران به ويژه در مراكز شهرها شلوغ تدابير را بينديشند.
 
 زيني وند تصريح كرد: همه فرمانداران بايد پايش تصويري را در همه ورودي ها و شهرها مورد توجه قرار بدهند و كارآيي چندوجهي داشته باشد. بروز برخي جرائم به دليل عدم كارآيي دوربين ها ما را با مشكل مواجه كرده است.
 
 وي در پايان درباره برگزاري نمايشگاه ها گفت: تناقضي وجود ندارد و مي تواند نمايشگاه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و با جمعيت محدود و تخصصي برگزار شود.
 
 "احمد اسكندري نسب" مديركل آموزش و پرورش استان كرمان نيز در اين جلسه اظهار كرد: از ابتداي شيوع كرونا 11 ميليارد تومان سرانه بهداشتي به حساب مدارس استان كرمان واريز شده است.
 
 وي با اشاره به اينكه آمادگي كامل را براي برگزاري حضوريِ امتحانات داريم و خانواده ها نگراني نداشته باشند، افزود: دانش آموزان پايه نهم بايد در سال آينده انتخاب رشته كنند و دوازدهم بايد كنكور بدهند لذا امتحانات اين مقاطع اهميت زيادي دارد و به صورت حضوري برگزار خواهد شد و ما تجربه سال گذشته را در برگزاري كنكور و امتحانات پايه دوازدهم داريم.
 
 همچنين در اين جلسه از سوي نمانده نيروي انتظامي اعلام شد: در تعطيلات عيد فطر 2982 مورد اعمال قانون افراد متخلف انجام و 3463 مورد تذكر داده و 1702 مورد عودت خودروها در استان كرمان صورت گرفته است.
 
 به گزارش ايسنا، در اين جلسه از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمان به دليل فعاليت موثر در دوران مقابله با كرونا تجليل شد.