شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير عامل بانك رفاه كارگران در نشست شوراي معاونان تأكيد كرد: آمادگي اين بانك براي تحقق شعار سال
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 23:14 کد خبر:46781
مديرعامل بانك رفاه كارگران گفت: حركت در مسير تحقق شعار سال و آمادگي براي مانع زدايي و پشتيباني مي تواند به حوزه توليد كشور و اشتغال زايي كمك كند.

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| مديرعامل بانك رفاه كارگران گفت: حركت در مسير تحقق شعار سال و آمادگي براي مانع زدايي و پشتيباني مي تواند به حوزه توليد كشور و اشتغال زايي كمك كند.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومي بانك رفاه، اسماعيل لله گاني در نشست شوراي معاونان با بيان اين مطلب گفت: حركت در مسير تحقق شعار سال در اولويت برنامه ها قرار دارد و با تشكيل كميته اي به همين منظور، برنامه ها و سياست هاي بانك پس از تصويب هيأت مديره، اطلاع رساني مي شود.


وي افزود: با توجه به تغييرات احتمالي در حوزه هاي مختلف اقتصادي و رفع تحريم ها در سال جديد، بايد آمادگي لازم را براي گسترش فعاليت ها در حوزه جذب مشتريان اعتباري و ارائه خدمات مناسب ارزي و ريالي به آن ها به ويژه در حوزه صادرات كشور داشته باشيم تا بتوانيم سهم بازار بانك از اين فعاليت ها را افزايش دهيم.


لله گاني با اشاره به عملكرد بانك رفاه كارگران در سال گذشته اظهار داشت: پرداخت تسهيلات غير حضوري به مستمري بگيران و بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي در شرايط شيوع ويروس كرونا خدمت جديد و بسيار ارزشمندي بود كه رضايت مشتريان را نيز به همراه داشت.


وي ادامه داد: در سال گذشته با پرداخت تسهيلات به بخش هاي اقتصادي و ارائه طرح هاي متنوع، گام هاي خوبي در حوزه توليد كشور برداشته شد و سال جديد نيز براي تحقق شعار "توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها"، بايد با اجراي سياست هاي اعتباري و رعايت بهداشت پرونده به توليد و اشتغال زايي به ويژه در مناطق محروم كشور كمك كنيم.