شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استخدام مدير شبكه‌هاي اجتماعي براي دفاع از "ايلان ماسك"!
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 14:07 کد خبر:46130
اكنون يك مدير روابط‌عمومي مي‌تواند از بار انتقادات يا حداقل نارضايتي مشتريان نسبت به پاسخگويي اين شركت بكاهد، ضمن اينكه بدون داشتن يك تيم روابط‌عمومي قوي، هر استخدام جديدي در تسلا كار بسيار دشواري خواهد بود.



 

 شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| شركت خودروسازي تسلا اعلام كرده است كه براي دفاع از هجمه‌هاي آنلاين به "ايلان ماسك" اقدام به استخدام مدير شبكه‌هاي اجتماعي يا همان مدير روابط‌عمومي مي‌كند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ايسنا و به نقل از آي‌اي، طبق اعلاميه‌اي كه به تازگي در صفحه مشاغل "تسلا" منتشر شده است، اين شركت به دنبال يك "متخصص پشتيباني از مشتري" به صورت تمام وقت است كه مي‌تواند پاسخگوي سيل پيام‌هاي روانه شده به سوي مدير عامل اين شركت باشد.
 
 اين بدان معني است كه شركت "تسلا" برجسته‌ترين شركت توليد خودروهاي برقي خودران در جهان قصد دارد شخصي را براي رسيدگي به پيام‌هاي مشتريان ناراضي استخدام كند، علاوه بر اينكه از مديرعامل اين شركت يعني "ايلان ماسك" در برابر انتقادات در شبكه‌هاي اجتماعي دفاع مي‌كند.
 
 لازم به ذكر است كه "ايلان ماسك" فعاليت زيادي در شبكه اجتماعي توييتر دارد كه اغلب در مورد كارهاي خود و گاهي در مورد مسائل ديگر توييت مي‌كند كه بحث برانگيز مي‌شود و گاهي موجب واكنش شديد مردم و حتي مواخذه او نيز شده است.
 
 از زماني كه تسلا كل بخش روابط‌عمومي خود را در اكتبر سال ۲۰۲۰ تعطيل كرد، "ماسك" به تنهايي با رسانه‌ها مواجه شده است و روابط پرتنشي نيز با آنها داشته است. اما به هر حال "ماسك" تصميم گرفته بود كه از طريق حساب شخصي خود و به تنهايي با رسانه‌ها كنار بيايد.
 
 اينكه تسلا يا مديرعامل آن از تعطيل كردن بخش روابط‌عمومي پشيمان شده باشند، بعيد نيست، اما هيچ كس نمي‌تواند سختي كار مدير روابط‌عمومي يا مدير رسانه‌هاي اجتماعي را با توجه به شهرت و البته حواشي پيرامون تسلا و "ايلان ماسك" انكار كند.
 
 به نظر مي‌رسد طي اين مدت اخير، فقدان بخش روابط‌عمومي در "تسلا" موجب سرخوردگي مشتريان شده است و آنها را به سوي حساب شخصي "ايلان ماسك" در توييتر هدايت كرده است.
 
 اكنون يك مدير روابط‌عمومي مي‌تواند از بار انتقادات يا حداقل نارضايتي مشتريان نسبت به پاسخگويي اين شركت بكاهد، ضمن اينكه بدون داشتن يك تيم روابط‌عمومي قوي، هر استخدام جديدي در تسلا كار بسيار دشواري خواهد بود.