شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : فراخوان برنامه جايزه صنعت روابط‌عمومي ايران
شنبه، 18 بهمن 1399 - 16:26 کد خبر:45982
حالا وقت جشن گرفتن است! بله شما استحقاق آن را داريد. برنده جايزه صنعت روابط‌عمومي، شهرت و اعتبار شما را بيشتر مي‌كند. در واقع مثل تابلو و نشانه‌اي است كه به شما يادآوري مي‌كند: "عملكرد شما واقعا عالي است!"

فراخوان هجدهمين دوره جشنواره برترين‌هاي روابط‌عمومي ايران
(با محوريت: مسئوليت اجتماعي و كرونا)

 

 

مطابق سنت 17 ساله، موسسه كارگزار روابط‌عمومي، جوايز ارزشمند خود را به برگزيدگان روابط‌عمومي ايران در سال 1399 اعطا مي‌كند. در اين جايزه سازمان‌ها، شركت‌ها و افراد بايد براي دريافت جايزه نامزد شده و فعاليت‌هاي برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زير تنظيم و ارسال نمايند:

1. بيان مساله/ فرصت
2. تحقيقات
3. برنامه‌ريزي
4. اجرا
5. خروجي‌ها/ نظارت و ارزيابي

جوايز به سازمان‌ها، شركت‌ها و افرادي اعطا مي‌شود كه در هر بخش به‌طور مشخص توسط هيئت داوري مورد قضاوت قرار گرفته‌اند.


بخش‌هاي اصلي جشنواره
اين جشنواره داراي بخش‌هاي زير است:


جوايز ويژه

• اسكار روابط‌عمومي
• مدال روابط‌عمومي ايران
• نشان عالي روابط‌عمومي ايران

• مدال رويازي روابط‌عمومي ايران
• جايزه ويژه سال روابط‌عمومي
• جايزه برگزيده بهترين روابط‌عمومي

• مدير ارشد حامي روابط‌عمومي
• مدير برتر روابط‌عمومي ايران
• كارشناس برتر روابط‌عمومي ايران

 

جوايز اصلي
• پژوهش و تحقيق
• مديريت رويدادهاي ويژه (همايش‌ها و نمايشگاه‌ها)
• مسئوليت اجتماعي

• خلاقيت
• نوع‌دوستي
• فرهنگ‌سازي

• روابط رسانه‌اي

• ارتباطات درون‌سازماني

• ارتباطات بصري

• روابط‌عمومي ديجيتال
• مديريت بحران

• تبليغات

• انتشارات


ايده‌پردازي و تجربه‌محوري

رويدادهاي تجربه‌محور به دليل نوآوري و منحصربه‌فرد بودن، بسيار تاثيرگذار هستند. اما اين خصوصيات و تجربه‌ها مي‌تواند در رويدادهاي علمي مانند كنفرانس روابط‌عمومي ايران نيز مورد استفاده قرار گيرند. اگر اين كار به‌خوبي انجام شود خواهيد ديد درصد زيادي از شاغلان روابط‌عمومي، تمايل بيشتري به شركت در اين گونه رويدادها دارند.

 

بعلاوه اين روش براي افزايش توجه به تجربه‌ها و ايده‌هاي ناب روابط‌عمومي‌ها و تحريك ذهن شركت‌كنندگان با تشويق مشاركت فعال آنها در برگزاري كنفرانس از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

 

ما مي‌دانيم رويدادهايي كه با محوريت تجربه برگزار مي‌شوند به نقطه عطفي براي توجه به ايده‌هاي ناب شاغلان روابط‌عمومي تبديل مي‌شوند. وقتي خوب برگزار شوند، اين توانايي را دارند كه:

 

- تجربه‌هايي را ايجاد كنند كه مخاطبان هميشه آن را به ياد داشته باشند.

- تعامل شخصي و حرفه‌اي شاغلان روابط‌عمومي را تسهيل كنند.

- اطلاعات مرتبط و به‌موقع را ارائه داده و تجربه كلي شركت‌كنندگان را بالا ببرند.

- به ايجاد ارتباط پايدار و عميق ميان شركت‌كنندگان و متوليان برگزاري كنفرانس كمك نمايند.

- لحظات به ياد ماندني و خوشي براي شركت‌كنندگان فراهم كنند.

- زمينه را براي ايجاد همزيستي و مشاركت بين برگزاركنندگان، سخنرانان و شركت كنندگان فراهم كنند.

 

 سرعت بخشيدن به ارزش كنفرانس از ارايه و يادگيري صرف مباحث نظري به ارايه تجربه‌هاي ناب شاغلان روابط‌عمومي حاصل مي‌شود و بيش از هر زمان ديگر، مديران و كارشناسان روابط‌عمومي خواستار رهبري و مديريت رويدادهاي روابط‌عمومي بويژه كنفرانس روابط‌عمومي ايران هستند.


با توجه به اين كه دبيرخانه كنفرانس روابط‌عمومي ايران به قدرت رويدادهاي تجربه‌محور اعتقاد دارد و براي موفقيت آن سرمايه‌گذاري مي‌كند اما به راحتي انتخاب يك مكان مناسب، مديريت يك رويداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع يك مرحله بزرگ، كار ساده‌اي نيست.

 

ما مي‌خواهيم كار برگزاري كنفرانس روابط‌عمومي ايران را به شاغلان روابط‌عمومي و شركت‌كنندگانش بسپاريم بويژه به كساني كه خلاق و متمايز هستند. در واقع كنفرانس روابط‌عمومي محلي براي تاخت و تاز صاحبان ايده‌هاي برتر مي‌شود و همين‌ها هستند كه با دريافت جايزه، تقدير مي‌شوند و در فضاي ايجاد شده به ارايه ايده‌هاي خود مي‌پردازند و به موازات آن، فرصتي در اختيار شركت‌كنندگان قرار مي‌گيرد تا در مباحث ارايه شده، مشاركت داشته باشند.

 

بدون ترديد برگزاري و موفقيت كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران بدون بهره‌مندي از تجربه‌ها و ايده‌هاي ناب شاغلان روابط‌عمومي امكان‌پذير نيست. به همين دليل دبيرخانه كنفرانس، آموزش مهارت‌هاي كاربردي را در قالب ارايه ايده‌ها و الگوهاي كاربردي و جديد در دستور كار خود قرار داده است.

  

دست‌اندركاران كنفرانس بر اين باورند رسيدن به يك ايده، گاه دشوارترين بخش روند خلاقيت است. بنابراين همكاري مشترك بين مديران، كارشناسان، مدرسان و شركت‌كنندگان كنفرانس روابط‌عمومي، همواره خلاقيت و ايده‌هاي ما را تقويت مي‌كند.


ما مي‌توانيم از يكديگر پشتيباني و تشويق دريافت كنيم و اين باعث افزايش اعتماد به نفس ما در به اشتراك گذاشتن ايده‌هاي جديد در زمينه‌هاي آينده روابط‌عمومي مي‌شود.


اهداف

- ارائه تجربه‌هاي معنادار، خلاق، آموزشي، كاربردي و منحصربه‌فرد

- كمك به توليد، تامين و ارائه محتواي با كيفيت بالا

- به اشتراك‌گذاري و انتقال ايده‌ها و تجربه‌هاي ناب و متمايز

- به‌دست آوردن دانش و راه‌كارهاي عملي براي به حداكثر رساندن فعاليت‌هاي ارتباطي روابط‌عمومي‌ها

- ارائه جديدترين دستاوردها و آموزه‌هاي شاغلان روابط‌عمومي

- ارتقاي سطح علمي عناصر فعال در حوزه روابط‌عمومي

- ايجاد فرصت‌هاي ارائه و به‌كارگيري تجربه‌هاي موفق و متفاوت در ساير روابط‌عمومي‌هاي كشور

- شبكه‌سازي مديران، كارشناسان، متخصصان و دانشجويان روابط‌عمومي و حوزه‌هاي مرتبط

 

برنامه‌ها

- تاسيس كرسي تخصصي رويازي روابط‌عمومي در ايران

- ارايه دو سخنراني برگزيده علمي از طرف كميته علمي كنفرانس

- ارايه 5 تجربه و ايده برتر منتخب داوران

- برگزاري دو كارگاه تخصصي

ـ انتشار كتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات كنفرانس با محوريت "روابط‌عمومي و مديريت بحران"
- انتشار ويژه‌نامه

ـ ارايه گواهي نامه معتبر شركت در كنفرانس به شركت كنندگان

- ثبت نشان‌هاي افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصي روابط‌عمومي"

 

مخاطبان هدف

همه متخصصان خلاق در حوزه روابط‌عمومي و ارتباطات، تبليغات، بازاريابي و همه كساني كه علاقه‌مند هستند با تجربه‌ها و ايده‌هاي جديد آشنا شوند!

 

موضوعات و محورها

در اين زمينه هيچ محدوديتي وجود ندارد. تجربه‌ها و ايده‌ها شامل همه بخش‌هاي مختلف روابط‌عمومي مي‌شود. برخي ايده‌ها و تجربه‌ها براي ارائه انتخاب مي‌شوند و بقيه ايده‌هاي برگزيده در ويژه‌نامه و كتاب مجموعه مقالات كنفرانس منتشر خواهند شد.


مهلت ارسال آثار: 30بهمن‌ماه 1399

 

دانلود كاربرگ ثبت‌نام شركت در جشنواره


 براي كسب اطلاعات بيشتر به كجا مراجعه كنيم؟


علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي زير تماس بگيرند:
تلفن : 66567010- 66943670 (021)
وبسايت:www.shara.ir - www.irancpr.ir
پست الكترونيك: kargozar80@yahoo.com – info@iranpr.org

 

 

بيشتر بدانيم

 

10 نكته براي برنده شدن در جشنواره‌هاي روابط‌عمومي
5 راه سرد براي دريافت جايزه روابط‌عمومي
صنعت روابط‌عمومي خود،‌ جايزه را به يك محصول انبوه تبديل كرده است

ثبت نشان‌هاي افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصي روابط‌عمومي"