شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : معرفي كتابهاي پرطرفدار خارجي/ ارتباطات استراتژيك براي روابط‌عمومي، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي
یکشنبه، 16 آذر 1399 - 18:42 کد خبر:45642
اين كتاب به پيشرفت سريع فناوري رسانه هاي ديجيتال و اجتماعي و چشم انداز ارتباطات و تجارت كه همه معادلات را به كلي تغيير داده اشاره داشته است. همچنين به اهميت ارتباطات استراتژيك براي روابط‌عمومي، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي و چشم اندازهاي تازه، روندها و شيوه هاي فعلي را در ارتباطات، بازاريابي و تجارت ترسيم كرده است.



 معرفي كتابهاي پرطرفدار خارجي/  ارتباطات استراتژيك براي روابط‌عمومي، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي

 

نويسنده: Laurie J Wilson, Joseph Ogden
 

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| اين كتاب به پيشرفت سريع فناوري رسانه هاي ديجيتال و اجتماعي و چشم انداز ارتباطات و تجارت كه همه معادلات را به كلي تغيير داده اشاره داشته است. همچنين به اهميت ارتباطات استراتژيك براي روابط‌عمومي، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي و چشم اندازهاي تازه، روندها و شيوه هاي فعلي را در ارتباطات، بازاريابي و تجارت ترسيم كرده است.