معرفي كتابهاي پرطرفدار خارجي/ ارتباطات استراتژيك براي روابطعمومي، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي
نويسنده: Laurie J Wilson, Joseph Ogden
شبكه اطلاع رساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| اين كتاب به پيشرفت سريع فناوري رسانه هاي ديجيتال و اجتماعي و چشم انداز ارتباطات و تجارت كه همه معادلات را به كلي تغيير داده اشاره داشته است. همچنين به اهميت ارتباطات استراتژيك براي روابطعمومي، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي و چشم اندازهاي تازه، روندها و شيوه هاي فعلي را در ارتباطات، بازاريابي و تجارت ترسيم كرده است.