شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : فراخوان ثبت‌نام هفدهمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران
شنبه، 13 دی 1399 - 13:06 کد خبر:45533
اين كنفرانس كه توسط موسسه كارگزار روابط‌عمومي و با حمايت "انجمن متخصصان روابط‌عمومي ايران"، "انجمن جهاني كارگزاران مسلمان روابط‌عمومي" و "انجمن بين‌المللي روابط‌عمومي (ايپرا)" برگزار مي‌شود با سخنراني استادان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومي همراه خواهد بود.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


هفدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران
(دومين رويداد تجربه محور روابط‌عمومي ايران)
با موضوع: آينده‌ روابط‌عمومي: رهبري و كوويد-19


 هفدهمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران با محوريت «آينده‌ روابط‌عمومي: رهبري و كوويد-19»، 12 اسفندماه 1399 در مركز همايش‌هاي سازمان مديريت صنعتي (سازمان مطالعات و بهره‌وري نيروي انساني) برگزار مي‌شود.


اين كنفرانس توسط موسسه كارگزار روابط‌عمومي (KPRI) و با حمايت انجمن بين‌اللملي روابط‌عمومي (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومي ‌ايران (IAPRS)، انجمن ‌جهاني كارگزاران مسلمان روابط‌عمومي (IMPRPA) و برخي دانشگاه‌هاي داخلي و خارجي و با مشاركت استادان، مديران و كارشناسان خلاق و صاحب ايده در حوزه روابط‌عمومي برگزار خواهد شد.


همچنين اين رويداد شاهد حضور استادان، مديران و كارشناسان پيشرو ارتباطات و روابط‌عمومي به‌همراه سخنراني‌ها و نشست‌هاي تخصصي در بخش‌هاي مختلف با حضور صاحب‌نظراني با ديدگاه‌هاي متنوع خواهد بود.


همزمان با هفدهمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران (ICPR1399)، برنامه جايزه صنعت روابط‌عمومي ايران (هجدهمين دوره جشنواره برترين‌هاي روابط‌عمومي ايران و "نخستين جشنواره ملي روابط‌عمومي و كرونا") در چهار بخش رسانه‌هاي ديداري وشنيداري، هنرهاي تجسمي/ بصري، مستندسازي و تبليغات نيز برگزار خواهد شد.


مديران و كارشناسان روابط‌عمومي و ساير متقاضيان تا پانزدهم بهمن‌ماه 1399 فرصت دارند مقالات، ايده‌ها و تجربه‌هاي خود پيرامون "مسئوليت اجتماعي" بويژه "كوويد-19" را به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.


در نخستين "جشنواره ملي روابط‌عمومي و كرونا" كه در دو بخش رقابتي و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهي‌رساني و فرهنگ‌سازي برگزار مي‌شود ايده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌هاي موفق و خلاقانه متخصصان روابط‌عمومي در عرصه مقابله با بيماري همه‌گير كرونا ضمن معرفي و تجليل، براي استفاده ساير شركت‌كنندگان و علاقمندان مستند و به اشتراك گذاشته مي‌شود.‌


علاقمندان براي ثبت‌نام در كنفرانس و جشنواره مي‌توانند به پايگاه اينترنتي كنفرانس به‌نشاني www.irancpr.ir مراجعه كنند.


ماموريت موسسه كارگزار روابط‌عمومي اين است كه نگاهي تازه به موضوعات و روندهاي شكل دهنده آينده صنعت روابط‌عمومي داشته باشد. شناخت و معرفي جديدترين مفاهيم و ابزارها كه بخش مهمي از آينده صنعت روابط‌عمومي است از ديگر ماموريت‌هاي موسسه كارگزار روابط‌عمومي است.


استانداردسازي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي روابط‌عمومي با همكاري سازمان‌هاي پيشرو روابط‌عمومي از جمله اين ماموريت‌هاست كه به‌زودي جزييات آن اعلام مي‌شود.


  كاربرگ ثبت نام: به بزرگترين رويداد روابط‌عمومي ايران بپيونديد


 

برنامه جايزه صنعت روابط‌عمومي ايران


 

كليك بفرماييد: هجدهمين دوره جشنواره برترين‌هاي روابط‌عمومي ايران

 

كليك بفرماييد: نخستين جشنواره ملي روابط‌عمومي و كرونا
 



  محورهاي مهم كنفرانس


 - تأثيرهاي كوويد-19 بر صنعت ارتباطات و روابط‌عمومي
- نقش مسئوليت اجتماعي شركت‌ها و سازمان‌ها (CSR) در طي بحران كوويد-19
كوويد-19 و تاثيرهاي آن بر استراتژي‌هاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي
- كوويد 19، كار هوشمند و فضاي تعاملي: يك ديدگاه مبتني بر فرصت در بحران
- اطلاعات نادرست كوويد-19 و تقويت مخاطرات اجتماعي
- مبارزه با خبرهاي جعلي در بيماري همه‌گير كوويد-19: اهميت سواد سلامت و سواد رسانه
- روابط‌عمومي در بهداشت و ارتباطات ريسك
- تأثير رسانه‌هاي اجتماعي در كنترل يا شيوع بيماري همه‌گير كوويد-19
- كوويد-19: كسب‌وكارها چگونه بحران را كنترل مي‌كنند
- بحران ويروس كرونا - ارتباطات بحراني، معني‌سازي و مديريت شهرت

 

 

  ثبت‌نام در كنفرانس


دبيرخانه كنفرانس از همه اعضاي هئيت علمي، مديران، كارشناسان، صاحبنظران، دانشجويان و دست‌اندركاران روابط‌عمومي در سازمان‌ها و شركت‌هاي دولتي و خصوصي دعوت به‌عمل مي‌آورد تا با حضور خويش در كنفرانس ضمن بهره‌مندي از برنامه‌هاي علمي و حرفه‌اي اين رويداد، بر غناي هر چه بيشتر آن بيافزاييد.


شركت‌كنندگان در كنفرانس، گواهينامه مشتركي از سوي انجمن بين‌اللملي روابط‌عمومي (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومي ‌ايران (IAPRS)، انجمن ‌جهاني كارگزاران مسلمان روابط‌عمومي (IMPRPA) و موسسه كارگزار روابط‌عمومي (KPRI) دريافت مي‌نمايند.


 هزينه حضور در كنفرانس روابط‌عمومي براي هر نفر 000/000/3 ريال مي‌باشد كه با احتساب ماليات بر ارزش افزوده مبلغ 000/270/3 ريال قابل پرداخت مي‌باشد.


 
 ويژه‌نامه كنفرانس


انتشارات كارگزار روابط‌عمومي در نظر دارد به‌مناسبت برگزاري هفدهمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران، ويژه‌نامه‌اي در خصوص فعاليت‌ها، موفقيت‌ها و دستاوردهاي روابط‌عمومي‌هاي سراسر كشور در حوزه مسئوليت اجتماعي و كرونا در تيراژ هزار نسخه منتشر نمايد. علاوه بر توزيع در مراسم افتتاحيه اين روز، در قالب چاپي و همچنين آن‌لاين در اختيار مديران و كارشناسان روابط‌عمومي سراسر كشور قرار مي‌گيرد. علاقمندان مي توانند ضمن تماس با تلفن‌هاي ذيل نسبت به هماهنگي و سفارش موارد مورد نظر اقدام نمايند.
  

  حمايت از  كنفرانس


دبيرخانه كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران از ايده‌ها و پيشنهادهاي جديد و خلاق شما در همه بخش‌ها بويژه حمايت از كنفرانس، استقبال مي‌كند.


  دبيرخانه كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران
از ايده‌ها و پيشنهادهاي جديد و خلاق شما در همه بخش‌ها، استقبال مي‌كند.

 
# تلفن‌هاي دبيرخانه كنفرانس و جشنواره: 66943670 - 66567010
# وب‌سايت: www.irancpr.ir---------------www.shara.ir
# تلگرام: https://telegram.me/sharaPR
# واتس‌اپ: https://chat.whatsapp.com/ExSuSQ078RtFz8K9puW5Tx



 


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199