شبكه اطلاع رساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| پستها يا توييتهاي انتقادي كاربران دربارهي برندها، يكي از پربازديدترين محتواها در شبكههاي اجتماعي است و گاهي آنقدر بازنشر ميشوند كه به بحراني براي برند تبديل ميشوند. پسـتهاي اغراقآميـز درباره كيفيت خدمات شما، حملات سـايبري، شايعات، همه و همه محتواهـايي هستند كه ميتوانند به شكل ويروسي پخش شوند و برند شما را به سمت بحران ببرند.
در اين مواقـع فكـر كردن به اين كه چه واكنشي بايد نشـان دهيـد، كـار سختي است و هر چقـدر هم كه هوشمنـد باشيد، باز هم نياز به يك راهنمــا داريد تا بهترين اقدامها را به شما يادآوري كند.
اينفوگرافي و چكليست زير، همان نقشـه راهنمـايي است كه اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پيشنهاد ميدهد:
اين اينفوگرافي و چكليست را ترجمه و طبق شرايط كسبوكار كشورمان بوميسازي كردهايم تا در شرايط حساس به شما كمك كند كه بحران را به حداقل برسانيد و خيلي سريع ارتباطتان با افكار عمومي را احيـا كنيد.
منبع: نيوزباكس