شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي پل ارتباطي سازمان با افكار و تمايلات شهروندان جامعه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 21:30 کد خبر:43634
سرپرست اداره روابط عمومي و امور فرهنگي شهرداري شاهرود با اشاره به اينكه روابط‌عمومي پل ارتباطي سازمان با افكار و تمايلات شهروندان جامعه است، گفت:روابط عمومي نقش تاثير گذاري در ارتباط موثر و هدفمند مردم با مسئولان و برعكس ايفا مي كند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| سرپرست اداره روابط عمومي و امور فرهنگي شهرداري شاهرود با اشاره به اينكه روابط‌عمومي پل ارتباطي سازمان با افكار و تمايلات شهروندان جامعه است، گفت:روابط عمومي نقش تاثير گذاري در ارتباط موثر و هدفمند مردم با مسئولان و برعكس ايفا مي كند.


به گزارش شارا به نقل از برگزاري بسيج، عبدالرضا گرزين با بيان اينكه، يكي از ابزار ارتباطات داراي شكل سازمان يافته روابط عمومي است كه هم ساختار درون سازماني و هم وظايف برون سازماني دارد، افزود: روابط عمومي‌ها وظايف گسترده‌اي را به عهده دارند كه انجام آن‌ها به اعمال مديريت شايسته‌ي يك سازمان يا نهاد كمك خواهد كرد.


وي ضمن بيان اين مطلب كه آگاه كردن و خبر دادن، ترغيب، تشويق، ترويج و تبليغ، انجام تحقيقات اجتماعي و افكار سنجي و پيوند آن به منابع سازمان و عموم مردم از مهمترين وظايف روابط عمومي‌ها است، ابراز داشت: داشتن علم و تخصص در عرصه اطلاع رساني و تقويت تعامل ميان مردم و مسوولان با بيان فعاليت‌هاي مديران و مشكلات جامعه از مهمترين مولفه‌هاي فعالان حوزه روابط عمومي در دستگاه‌هاي اجرايي است.