شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : هدف: تغيير از چرا به چگونه
شنبه، 3 خرداد 1399 - 10:10 کد خبر:43110
دليل اصلي شركت شما براي بودن چيست و كجا مي توانيد تأثيرات مثبت و منحصر به فردي بر جامعه داشته باشيد؟ واقعي شويد: هدف، ارتباط با قلب شركت است. روابط شركت خود را ارزيابي كنيد، با ذينفعان در ارتباط باشيد و چشم اندازهاي جديد را ترغيب كنيد.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| دليل اصلي شركت شما براي بودن چيست و كجا مي توانيد تأثيرات مثبت و منحصر به فردي بر جامعه داشته باشيد؟

واقعي شويد: هدف، ارتباط با قلب شركت است. روابط شركت خود را ارزيابي كنيد، با ذينفعان در ارتباط باشيد و چشم اندازهاي جديد را ترغيب كنيد.

هدف را با قدرت فوق العاده شركت خود مرتبط كنيد. هدف باعث ايجاد مشتريان وفادارتر ، تقويت اعتماد و حفظ مشتري است.

سازماندهي كنيد تا هر روز هدف را در صدر ذهن همه نگه داريد.

آنچه را مي توانيد اندازه بگيريد و از آنچه اندازه مي گيريد ياد بگيريد.