شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| دليل اصلي شركت شما براي بودن چيست و كجا مي توانيد تأثيرات مثبت و منحصر به فردي بر جامعه داشته باشيد؟
واقعي شويد: هدف، ارتباط با قلب شركت است. روابط شركت خود را ارزيابي كنيد، با ذينفعان در ارتباط باشيد و چشم اندازهاي جديد را ترغيب كنيد.
هدف را با قدرت فوق العاده شركت خود مرتبط كنيد. هدف باعث ايجاد مشتريان وفادارتر ، تقويت اعتماد و حفظ مشتري است.
سازماندهي كنيد تا هر روز هدف را در صدر ذهن همه نگه داريد.
آنچه را مي توانيد اندازه بگيريد و از آنچه اندازه مي گيريد ياد بگيريد.