شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست مسئولان روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي استاندار گلستان برگزار شد
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 22:55 کد خبر:43005
استاندار گلستان با تاكيد بر اينكه روابط‌عمومي يك هنر است، اظهار كرد: روابط عمومي بايد ظرفيت هاي بالقوه دستگاه ها را به درستي به مردم منتقل كند.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| استاندار گلستان با تاكيد بر اينكه روابط‌عمومي يك هنر است، اظهار كرد: روابط عمومي بايد ظرفيت هاي بالقوه دستگاه ها را به درستي به مردم منتقل كند.
 
 به گزارش شارا، دكتر هادي حق شناس امروز يكشنبه 28 ارديبهشت در نشست با مسئولان روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي ضمن گراميداشت ليالي قدر و تسليت به مناسبت شهادت امام علي (ع) و آرزوي قبولي طاعات و عبادات، تصريح كرد: فصل مشترك همه ما حضور در بدنه دولت است و روابط عمومي بايد اطلاعات درستي از دستگاه متبوع خود به مردم ارائه نمايد.
 
 وي افزود: ارائه واقعيت ها موجب مي شود مردم با ديد باز با مسائل برخورد كنند و سطح توقعات كاهش يابد.
 
 استاندار گلستان يادآور شد:روابط عمومي دستگاه ها با توجه به اطلاعات در اختيار مي توانند با روابط عمومي ديگر دستگاه ها هم افزايي ايجاد نمايند و زمينه حل مشكلات را فراهم آورند.
 
 دكتر حق شناس خاطر نشان كرد: روابط عمومي ها مي تواند در زمينه شناسايي مشكلات مردم موثر باشند و نقش تصميم سازي در دستگاه هاي اجرايي را بر عهده گيرند.
 
 وي با اشاره به وضعيت عمومي كشور گفت: واقعيت اين است كه فروش 2و نيم ميليون بشكه اي نفت ايران به 5 درصد اين رقم كاهش يافته و از سويي مشكلات اخذ ماليات و عدم اخذ قبوض آب و برق با توجه به وضعيت شيوع ويروس كرونا وجود دارد و به همين دليل سال جاري سال سختي براي كشور خواهد بود.
 
 استاندار گلستان ادامه داد: علي رغم تمام مشكلات مالي داخلي ، بيماري كرونا و تحريم هاي ظالمانه بين المللي در سال گذشته 5500 واحد مسكوني سيلزدگان ساخته و آنها ارائه شده و تلاش داريم تا خرداد سال جاري جشن پايان كار ارائه 7500 واحد سيلزدگان را در استان بگيريم، در اين شرايط 50 واحد مسكوني كه دچار رانش زمين در روستاي آق امام شهرستان مراوه تپه شده اند تا مهر ماه بازسازي خواهند شد.
 
 وي گفت: در همين شرايط توانستيم در توليد ماسك و مواد ضد عفوني كننده در استان به نقطه خودكفايي و ارائه به ساير استان ها برسيم و با كمك خيرين بيش از 13 ميليارد تومان در زمينه خريد ونتيلاتور و وسايل پزشكي به سيستم بهداشتي استان كمك شد.
 
 دكتر حق شناس تصريح كرد: طرح مواساتي كه بنا به فرمايش مقام معظم رهبري در جامعه اجرا شد اقدام ارزشمند ديگري بود كه علي رغم تمام گرفتاري هاي مالي نشاگر همراهي جامعه ايراني بود كه انتقال آن بوسيله روابط عمومي ها در بين مردم اميدآفرين خواهد بود.
 
 استاندار گلستان با اشاره به مزيت كشاورزي استان، گفت: مركز تحقيقات كشاورزي استان يكي از مراكز برجسته كشور است كه توانسته اند ارقام جديدي از گندم را كشت كنند كه بازده محصول را افزايش مي دهد و مي تواند جهشي را در زمينه توليد محصولات كشاورزي ايجاد كند.
 
 لازم به ذكر است در اين نشست كه با همراهي روابط عمومي فرمانداري هاي استان از طريق ويدئو كنفرانس اجرا شد، تعدادي از روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي مسائل، دغدغه ها و ديدگاه هاي خود را با استاندار گلستان در ميان گذاشتند.