شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| در شرايط عادي، توسعه محتواي رهبري فكري مي تواند به دليل انجام كارهايي كه واجب ترند مانند رخدادها، مصاحبه با رسانه ها و وثيقه هاي فروش كنار گذاشته شود.
الان وقت آن است كه متخصصان حوزه هاي مرتبط را مشاركت دهيد و مجموعه اي از ايده هاي رهبري فكري جمع آوري كنيد.
چه ستون خبري باشد يا كاغذ سفيد، پست وبلاگ يا نمودارهاي رسانه هاي اجتماعي، حالا كه به دليل كمبود جلسات رو در رو و رخدادهاي زنده، مردم اوقات فراغت بيشتري دارند، در شركت ها فرصت هاي وسيعي وجود دارد. اگرچه از لحاظ تبليغ ممكن است تا تابستان يا پاييز به اين محتوا نياز نباشد، آماده داشتن آن يك مورد را از ليست كارهايي كه بايد وقتي زندگي به روال عادي برگشت و فعاليت هاي تجاري به شدت بالا رفت انجام بدهيد كم مي كند.
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)