شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : گزارش برگزاري اولين جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي وزارت صمت
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 23:24 کد خبر:42690
مشاور عالي وزير صنعت، معدن و تجارت در اولين جلسه شوراي هماهنگي روابط‌عموميهاي وزارت صمت در سال ۹۹ تاكيد كرد: امروز همراه با جنگ اقتصادي كه به كشورمان تحميل شده است شاهد يك جنگ رواني و رسانه اي سنگين نيز هستيم.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مشاور عالي وزير صنعت، معدن و تجارت در اولين جلسه شوراي هماهنگي روابط‌عموميهاي وزارت صمت در سال ۹۹ تاكيد كرد: امروز همراه با جنگ اقتصادي كه به كشورمان تحميل شده است شاهد يك جنگ رواني و رسانه اي سنگين نيز هستيم.

به گزارش شارا به نقل از شاتا، سيد شريف حسيني افزود: وزارت صمت براي پيشبرد اهداف خود به خصوص در سال "جهش توليد" نيازمند اعتماد، همكاري و همراهي مردم است و عملكرد آن بايد از سوي مردم به درستي مورد قضاوت قرار گيرد.


وي ادامه داد: ظرفيت روابط عمومي هاي مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون شك يكي از قوي ترين روابط عمومي سطح كشور است كه البته نيازمند فعال سازي حداكثري اين پتانسيل عظيم هستيم تا مردم با اطلاع دقيق تر از روند اقدامات و برنامه هاي در دست اجرا، در شرايط خاص و بزنگاه ها همراهي بهتر و بيشتري با مجموعه داشته باشند.


حسيني با اشاره به بخشي از اقدامات انجام شده از سوي اين وزارتخانه در طول سال گذشته و به ويژه در ايام پاياني سال و در دوران كرونا گفت: در مدت زمان كوتاهي فقط در همين موضوع كرونا اقدامات بسيار بزرگي انجام شد و انتظار مي رفت اطلاع رساني موثرتري در اين خصوص اتفاق بيفتد.


وي تصريح كرد جلسات شوراي هماهنگي روابط عمومي وزارت خانه بايد به صورت مستمر و منظم برگزار شود و تصميمات اتخاذ شده در آن به دقت و با برنامه ريزي دقيقي عملياتي شوند.

معاون امور حقوقي، مجلس و استانهاي وزارت صمت: اميدآفريني وظيفه خطير روابط عمومي هاي وزارتخانه است

 



معاون امور حقوقي، مجلس و استانهاي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولين جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي اين وزارتخانه در سال 99،گفت: عملكرد وزارت صمت در بخش هاي مختلف توليد و تامين در طول سال گذشته و به ويژه در دوره كرونا كاملا افتخار آميز بوده است.

افشار فتح الهي افزود: ما دنبال بزرگنمايي اقدامات نيستيم بلكه با در نظر گرفتن شرايط سخت تحريم هاي تحميلي به كشورمان حفظ روند توليد و تامين به هنگام كالاهاي مورد نياز مردم به خوبي انجام گرفته و تلاش متعهدانه همه مديران وزارتخانه در اين راستا قابل تقدير بوده است.


معاون امور حقوقي، مجلس و استانهاي وزارت صمت گفت: در همين بحران كرونا در مقايسه با ساير كشورها، وضعيت كشور ما به لحاظ تامين اقلام بهداشتي، تامين كالاهاي اساسي و مايحتاج ضروري مردم كاملا قابل قبول بوده و در اين مدت شاهد يك جهش واقعي در توليد اقلام بهداشتي بوده ايم و به لطف خداوند و تلاش همه دست اندركاران مسئول در وزارت صمت در هيچ نقطه اي از كشور كمبود كالايي نداشتيم.


فتح الهي تاكيد كرد: ما موظف هستيم بدور از هرگونه خلاف گويي و با انعكاس واقعيات به آحاد مختلف مردم، اميدآفريني كنيم و اين وظيفه خطير روابط عمومي هاي وزارتخانه است كه انتظار مي رود در اين مسير گام هاي محكمتري بردارند

سرپرست مركز روابط عمومي وزارت صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تدوين برنامه اختصاصي روابط عمومي‌ها براي تحقق اهداف جهش توليد

 



سرپرست مركز روابط عمومي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولين جلسه شوراي هماهنگي اين وزارتخانه در سال 99 تاكيد كرد: همه روابط عمومي‌هاي خانواده صنعت، معدن و تجارت، بايد براي تحقق اهداف جهش توليد برنامه مدون داشته باشند

علي اكبر رضايي در اين جلسه با اشاره به خط مشي تعيين شده از سوي وزير صنعت، معدن و تجارت براي مجموعه روابط عمومي هاي اين وزارتخانه گفت: آقاي رحماني همواره بر اين موضوع تاكيد دارند كه " رضايت مندي مردم از عملكرد وزارت صمت اولويت نخست ما است، اما اين امر منوط به انعكاس سريع، دقيق و صادقانه روابط عمومي هاي مجموعه وزارتخانه است كه بايد عملكرد موجود را به اطلاع مردم برسانند".


وي افزود: بايد در قالب يك انسجام و وحدت رويه، اولويت را بر اميدآفريني و ايجاد نگرش مثبت افكار عمومي به موضوع جهش توليد، قرار دهيم.


رضايي تصريح كرد: امروز همزمان با جنگ اقتصادي، يك جنگ رسانه‌اي نيز متوجه اركان مختلف اقتصادي، صنعتي و توليدي كشور شده است و ما وظيفه داريم افكار عمومي را با واقعيت ها آشنا كنيم.


سرپرست مركز روابط عمومي وزارت صمت تاكيد كرد: در طول سال گذشته و به خصوص در دو ماهه اخير، عملكرد مثبت وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش هاي توليد و تامين اقلام اساسي مورد نياز مردم كاملاً براي افكار عمومي روشن و مشهود بوده است؛ با اين حال بايد ابعاد مختلف اقدامات انجام شده براي مردم تشريح شود چرا كه با جلب مشاركت عمومي مردم، مي توانيم براي دستيابي كامل به اهداف جهش توليد در سال 99، گام هاي محكمتري برداريم