شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| هر شغلي كه در اقليم مدرن فعاليت كند، براي يافتن مشتري جديد، حضور در ذهن مصرف كنندگان و حفظ مشتريان موجود، نياز به بازاريابي، روابطعمومي و روابط عالي مشتري دارد و اين سه نكته است كه در اصل به شما كمك مي كند سهم بيشتري از بازاري را كه در آن كار مي كنيد، بدست آوريد.
در اينجا، شما مي آموزيد كه چگونه با برخي از استراتژي هاي هوشمند و مقرون به صرفه عصر ديجيتال، تجارت خود را به ذهن مصرف كنندگان برسانيد.
بازاريابي ديجيتال
شكي نيست كه وقتي به دنبال گسترش نفوذ خود به عنوان يك تجارت و به عنوان يك برند هستيد، بيشتر هزينه هاي شما بايد در فضاي بازاريابي ديجيتال، صرف شود. شركت هاي بزرگ احتمالاً داراي يك بخش بازاريابي هستند كه از طريق آن مي توانند به طور مرتب محصولات شان را به بازار عرضه كنند.
سازمان هاي كوچكتر بايد از آژانس ها استفاده كنند تا به پيشبرد تلاش هاي خود براي نفوذ به بازارهاي جديد در دنياي ديجيتال كمك كنند. سرانجام، هميشه مراقب استخدام كارشناسان بازاريابي باشيد. آنها به شما نشان مي دهند كه چگونه مي توانيد تجارت و برند تجاري خود را به دنياي خارج بفروشيد.
رسانه اجتماعي
شاخه متمايز و قابل توجهي از بازاريابي ديجيتال، رسانه هاي اجتماعي است كه به وسيله آن مي توانيد شخصيت و روح برندتان را نشان و معرفي كنيد.
براي استفاده واقعي از استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود، يك متخصص رسانه هاي اجتماعي جوان استخدام كنيد تا به شما در هدايت پيام خود به مصرف كنندگان هدف كمك كند.
بهره وري روابط عمومي
اين نكته بويژه براي شركت هاي متوسط و بزرگ كه براي آنها دانش و شهرت خاصي در دنياي تجارت و آگاهي عمومي وجود دارد، بسيار مهم است. روابط عمومي، داستان شما را به منظور افزايش قرار گرفتن در معرض ديد مشتريان بالقوه و بالعفل به اشتراك مي گذارد.
دسترسي مشتري
سرانجام ارائه خدمات عالي بويژه بعد از فروش، تداوم ارتباط، در نظر گرفتن پاداش هاي مختلف و پيشنهادهاي ويژه، مشتريان را براي ادامه خريد و به اشتراك گذاشتن تجارت خود با دوستان، گارانتي مي كند و ابزاري هوشمندانه و مؤثر براي جذب مخاطبان بزرگتر به بازار است.