شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 3 مورد ضروري براي محافظت و تقويت شهرت شركت
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 - 11:53 کد خبر:41787
در شرايط اقتصادي امروز، شهرت همه چيز است. كوچكترين غفلت مي تواند منجر به كابوس روابط‌عمومي شود؛ بعلاوه، مشخص شده است كه طي چند روز مي توانيد شركتي را بشكنيد. يكي از عوامل مهم دنياي روزافزون رسانه‌هاي اجتماعي در حال تغيير است: همه چيز يك ثانيه طول مي كشد تا در سراسر دنيا به اشتراك گذاشته شود.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| در شرايط اقتصادي امروز، شهرت همه چيز است. كوچكترين غفلت مي تواند منجر به كابوس روابط‌عمومي شود؛ بعلاوه، مشخص شده است كه طي چند روز مي توانيد شركتي را بشكنيد. يكي از عوامل مهم دنياي روزافزون رسانه‌هاي اجتماعي در حال تغيير است: همه چيز يك ثانيه طول مي كشد تا در سراسر دنيا به اشتراك گذاشته شود.

به اين نكته توجه كنيد كه چگونه مي توانيد شهرت خود را تقويت كنيد تا موقعيت شما تقويت شود:

1- ارائه خدمات عالي و سازگار با مشتري
برندهايي كه بر اساس بررسي هايي مانند آمازون ساخته شده اند، بسيار متكي به ارائه خدمات به مشتري هستند. اگر با مشتري به خوبي رفتار كنيد آنها هميشه شما را به ديگران توصيه مي كنند.

2- با كارمندان خود خوب رفتار كنيد
هيچ چيز در مورد يك شركت چيزي بيش از چگونگي برخورد با كارمندان نمي گويد. اين افراد پايه و اساس برند شما هستند و اگر خوشحال نباشند از آن شكايت مي كنند. همه مي خواهند براي شركتي كار كنند كه براي آنها ارزش قائل باشد، بنابراين به خوبي با كارمندان خود رفتار كنيد و تسهيلاتي از جمله مزايا، پاداش و فرصت ارائه بازخورد را در نظر بگيريد.

3- سعي كنيد در صدر صنعت خود باشيد
 در اينجا دو ​​راهكار وجود دارد كه مي توانيد براي ساختن برند تجاري خود انجام دهيد و به رهبر فكري صنعت خود تبديل شويد:
- خودتان را با ساير تأثيرگذاران هماهنگ كنيد.
- از همه فرصت ها براي آموزش ديگران استفاده كنيد.
 

هنگامي كه شروع به ساختن نام تجاري شخصي و حرفه اي خود مي كنيد، مهم است كه خودتان را با تأثيرگذار موجود تراز كنيد. آسانترين راه براي انجام اين كار، ايجاد كاري است كه به نفع هر دو شما خواهد بود.

 

 

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)