شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| سعيد معادي مشاور مدير عامل و مدير امور روابطعمومي و حوزه مديريت بانك توسعه تعاون كه به عنوان مدرس در برنامه آموزشي مشتريمداري و اخلاق حرفهاي ويژه بانكداران شعب اين بانك سخن ميگفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در دنياي رقابتي امروز سازمانها براي رقابتپذيري و ايجاد مزيت رقابتپذيري موظف به رعايت و اجراي تمام و كمال مقوله اخلاق حرفهاي و مشتريمداري هستند.
معادي اخلاق حرفهاي و مشتريمداري را لازمه هر سازمان و مكمل همديگر ياد كرد و دراينباره گفت: رعايت و اتخاذ رويكرد و كاركرد مثبت نسبت به برخي از اصول كه جزء بداهات اوليه و جزء شروط لاينفك براي تحقق منافع و صيانت از حقوق ذينفعان تلقي ميگردد در شرايط كنوني تعدادي از سازمانهاي توليدي و خدماتي بواسطه شرايط مختلف تحتالشعاع برخي از مسائل قرار گرفته به نحوي كه اين استراتژي مهم و اين وظيفه اساسي كه در قالب توجه و تحقق رعايت اخلاق حرفهاي و مشتريمحوري متجلي ميشود دستخوش كمتوجهي و بعضي از مواقع بيتوجهي و كملطغي قرار گرفته است.
مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي و حوزه مديريت بانك توسعه تعاون توجه مركز آموزش و پژوهش اين بانك را در تحليل و نيازسنجي و متعاقب آن برگزاري دوره آموزشي كاربردي با عناوين مختلف و در سطوح ستاد و صف اين بانك را در خور تحسين ياد كرد و دراينباره گفت: رشد، توسعه و افزايش ظرفيت كمي و كيفي و مهارتافزايي سرمايه انساني كه منتج به رضايتمندي مشتريان شود تنها از مسير آموزش و استمرار تداوم اين امر مهم خواهد بود.
شايان ذكر است مركز آموزش و پژوهش بانك با هدف توسعه و فرهنگسازيِ حرفهايگرايي در ميان بانكداران شعب، به عنوان رده نخست رويارويي مشتريان با بانك، اولين سري برنامه آموزشي “مشتريمداري و اخلاق حرفهاي” را روز چهارشبنه برگزار كرد.
گفتني است جامعه هدف اين برنامه، بانكداران استانهاي تهران، البرز و قم بودند كه به مدت ۸ ساعت مباحث كاربردي و شعبهمحور را در دو زمينه مشتريمداري و اخلاق حرفهاي با تدريس جناب آقاي سعيد معادي مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي و حوزه مديريت آموزش ديدند.
برنامه آموزشيِ موصوف، برنامهاي جامع با منظور توسعه بينش و مهارت همه بانكداران شعب در دو حوزه اخلاق حرفهاي و مشتريمداري است كه بنا دارد بانكداران را در تمام سطح كشور و در مديريت شعب استانها تحت پوشش قرار دهد.