شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : دكتر حسن خسروي پيشكسوت عرصه روابط عمومي و ارتباطات كشور بازنشسته شد
شنبه، 30 آذر 1398 - 12:00 کد خبر:41038
حسن خسروي عمري را در راه رشد و اعتلاي روابط عمومي كشور گذراند و با تربيت هزاران شاگرد و دانشجو، صدقه جاريه ارزشمندي از خود بجاي گذاشت كه حلاوت و شيريني آن در دل و جان هر دلسوز و دوستدار روابط عمومي و ارتباطات، سالهاي سال ماندگار خواهد ماند.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| حسن خسروي عمري را در راه رشد و اعتلاي روابط عمومي كشور گذراند و با تربيت هزاران شاگرد و دانشجو، صدقه جاريه ارزشمندي از خود بجاي گذاشت كه حلاوت و شيريني آن در دل و جان هر دلسوز و دوستدار روابط عمومي و ارتباطات، سالهاي سال ماندگار خواهد ماند.


دكتر حسن خسروي، روستا زاده اي از ديار بروجرد، شهر فرزانگان و هنر و فقاهت، بعد از 30 سال خدمت صادقانه و پس از عمري همكاري و همراهي با جامعه روابط عمومي كشور به افتخار بازنشستگي نائل آمد.


وي دانش آموخته دكتري تخصصي مديريت منابع انساني، سالها عضو هيات مديره انجمن روابط عمومي ايران و بنيانگذار روابط عمومي در ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي، چهره ماندگار روابط عمومي كشور در جشنواره برترينهاي روابط عمومي ايران، نويسنده كتابهاي: روابط عمومي و ارتباطات – گذري بر مديريت و روابط عمومي – ارتباطات فردي و اجتماعي – مديريت منابع انساني – مهارتهاي زندگي – خانواده خوشبخت – زندگي موفق و... است كه همواره در تمامي همايشها و سمينارها و كنفرانسهاي روابط عمومي، صادقانه و خالصانه همراه و همكار بي ادعاي تمامي دست اندركاران اين حوزه بوده اند.

 

دكتر حسن خسروي اولين ايراني است كه در آوريل 2012 ميلادي مقاله اش تحت عنوان: مهارتهاي ارتباطي براي حسابرسان، در مجله معتبر و بين المللي اينتوساي (اينتوساي ژورنال آمريكا ) به چاپ رسيده است.

 

حسن خسروي علاوه بر تربيت دانشجويان در طول 25 سال تدريس در دانشگاه هاي مختلف، از جمله مجريان و گويندگان چيره دست و مسلطي است كه تاكنون نزديك به 1346 برنامه و همايش مختلف را (داخلي و خارجي) به عنوان مجري و گوينده نيز مديريت و برگزار نموده است.