شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : چگونه بر چالش هاي روابط عمومي هاي نوپا غلبه كنيم
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:12 کد خبر:41036
برخي ممكن است تصور كنند افرادي كه در روابط عمومي فناوري كار مي كنند داراي حواشي مشابهي هستند، اما تكاليف و وظايف مي توانند بسيار متفاوت باشند. مهمترين متغيرهايي كه مي توانند فناوري روابط عمومي را شكل دهند قدرت برند و مرحله رشد شركت است.


 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| برخي ممكن است تصور كنند افرادي كه در روابط عمومي فناوري كار مي كنند داراي حواشي مشابهي هستند، اما تكاليف و وظايف مي توانند بسيار متفاوت باشند.


مهمترين متغيرهايي كه مي توانند فناوري روابط عمومي را شكل دهند قدرت برند و مرحله رشد شركت است.


اين همان نكته اي بود كه من در مقاله اي كه براي شماره نوامبر O'Dwyer در مورد فناوري با عنوان: چالش هاي روابط عمومي براي شركت هاي فناوري نوپا مطرح كردم. اين بحث در مورد چگونگي غلبه بر برخي از چالش هاي شركت هاي جوان است، در اينجا گزيده اي از آن را شرح مي دهم:


شركت هاي نوپا بايد جريمه بازي را بپذيرند. اين به معناي ريسك كردن و جسور بودن در جلب توجه است. اين اتفاق جديد مي تواند به معناي اخباري ارزشمند باشد. اختلال، در دست گرفتن غول ها: اين ها همگي داستاني جذاب هستند. بعلاوه، تمايلي براي كارآفريني و ريشه يابي طبيعي براي افراد كم خطر نيز وجود دارد.


سرمايه گذاري هاي جديد و رقباي كمتر شناخته شده بايد ارتباطات را با هدف ضعف هاي رهبران راه اندازي كنند تا بتوانند از آن استفاده كنند. يك روش آزمايش شده و واقعي در فناوري، FUD است: يعني ترس، عدم اطمينان و ترديد.


علاوه بر خطرات بيشتر، شركت هاي نوپا مي توانند از مزاياي كوچك خود استفاده كنند. به عنوان مثال، آنها مي توانند هنگام پاسخ دادن به اخبار و تحولات بازار، زيرك باشند. مارك هاي بزرگ را مي توان با مقررات بوروكراسي و افشاي حاكم بر شركت هاي دولتي محدود كرد.

 

نويسنده: آرجيلر

مترجم: مريم ميرعبدالحق
منبع: https://www.publicrelationstoday.com
 منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)