شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| پس از ماه ها بحث و بررسي، انجمن بين المللي روابط عمومي (IPRA)، تعريف جديدي از روابط عمومي را ارائه كرده است.
به گزارش اختصاصي شارا، در اين تعريف 30 كلمه آمده است: روابط عمومي يك شيوه مديريت تصميم گيري است كه وظيفه ايجاد روابط و منافع بين سازمان ها و مخاطبان آنها بر اساس ارسال اطلاعات از طريق روش هاي ارتباطي اخلاقي و قابل اعتماد را بر عهده دارد.
اين تعريف در جلسه ايپرا كه در سپتامبر 2019 در ايروان پايتخت ارمنستان برگزار شد به تصويب رسيد.
گفتني است انجمن متخصصان روابط عمومي ۲۳ فروردين 1395 براي نخستين بار در ايران تعريف جديدي از روابط عمومي ارائه كرده بود:
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)