شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 7 نكته درباب دريافت پوشش از رسانه ها
دوشنبه، 1 مهر 1398 - 08:01 کد خبر:40224
در اين نوشتار به 7 مورد از تكنيك هايي كه مي تواند به شما كمك كند تا نظر خبرنگاران را به خود جلب كنيد، اشاره مي شود:



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| در اين نوشتار به 7 مورد از تكنيك هايي كه مي تواند به شما كمك كند تا نظر خبرنگاران را به خود جلب كنيد، اشاره مي شود:


1. نكته كليدي خود را ابتدا بگوييد.
در اشاره به يك گزارشگر، ليد خبرتان را دفن نكنيد. وقتي يك مصاحبه رسانه اي انجام مي دهيد، ابتدا نكته اصلي خودتان را بيان كنيد.


2. كوتاه بيان كنيد.
يك گزارشگر حدود 100 تا 300 ايميل در طول روز دريافت مي كند كه مي خواهند او را متقاعد كنند كه خبرشان داراي ارزش است. صندوق صوتي آنها مملو از اين صداهاست. يك ايميل كوتاه ممكن است به طور كامل خوانده شود. براي افزودن جزئيات، لينك بدهيد.


3. ارائه چيزي ويژه كه درباره هيچ چيز نيست.
تك كرانچ از داستان هايي مشاركتي كمك مي گيرد اما آنها هيچ چيزي كه منحصر به فرد باشد ارائه نمي كنند.


4. به مكان هاي خاص برويد.
براي افزايش شانس خود در ملاقات با خبرنگاران، به سراغ آنها برويد و توجه شان را به خودتان جلب كنيد. يك گفتگو در كنفرانس صنعتي يا يك ملاقات ترتيب دهيد. به يك شهر سفر كنيد كه گزارشگران در آنجا حضور دارند.


5. يك داستان كامل بگوييد.
داستان سرايي يك آغاز، ميانه، انتها و قهرمان دارد. شخص را زماني وارد كنيد كه شما با يك گزارشگر در حال صحبت مي باشيد. در مجموع حقيقت اين است كه صاحبان شركت دوست ندارند كه مشكلات مشتريان برجسته شود.

 

6. از عناصر غافلگيري استفاده كنيد.
 گزارشگران دوست دارند كه شگفت زده شوند.


7. به صورت بصري ارائه دهيد.
هميشه يك عكس از بنيانگذار، عكسي از صفحه اپليكيشن و ساير گرافيك هاي دستي داشته باشيد. اينفوگرافيك ها و ويدئوها محبوب هستند. براي يادداشت هاي رسانه اجتماعي، از يك ابزار رايگان گرافيكي مانند كانوا استفاده كنيد.


منبع مرجع:  شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)