شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : راه‌اندازي باشگاه مشتريان بيمه كوثر
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 12:24 کد خبر:39926
احمدرضا عصاري گفت: بيمه‌گذاران شركت كه در اين باشگاه عضو مي‌شوند، خدمت ويژه‌اي دريافت مي‌كنند و فرصت استفاده از مزاياي منحصربه‌فردي همچون بهره‌مندي از تخفيف خريد و دريافت درصدي از مبلغ خريد به‌عنوان اعتبار برايشان ايجاد مي‌شود.




 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| احمدرضا عصاري گفت: بيمه‌گذاران شركت كه در اين باشگاه عضو مي‌شوند، خدمت ويژه‌اي دريافت مي‌كنند و فرصت استفاده از مزاياي منحصربه‌فردي همچون بهره‌مندي از تخفيف خريد و دريافت درصدي از مبلغ خريد به‌عنوان اعتبار برايشان ايجاد مي‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي 
بيمه كوثر، مدير روابط‌عمومي و امور مشتريان بيمه كوثر با بيان اينكه در باشگاه مشتريان هر يك از بيمه‌گذاران عضو باشگاه با توجه به ميزان امتيازي كه به‌دست مي‌آورند مي‌توانند به‌عنوان اعضاي ويژه، طلايي، نقره‌اي، برنزي و معمولي از مزاياي خاص هر يك از اين گروه‌ها بهره‌مند شوند، خاطرنشان‌‌كرد: كسب امتياز و قرار گرفتن در هر گروه با توجه به ميزان مشاركت اعضاي باشگاه در فعاليت‌هاي مختلفي همچون تمديد بيمه‌نامه، معرفي به دوستان، شركت در نظرسنجي، خريد برخط، تكميل حساب كاربري باشگاه و … صورت مي‌گيرد.
 
 وي با اشاره به اينكه مشتريان گروه ويژه از مزايايي همچون ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفيف در خريد پوشش‌هاي بيمه‌اي عمرو‌سرمايه‌گذاري، درمان خانواده، هزينه‌هاي حقوقي، وديعه مستاجر، آتش‌سوزي منزل مسكوني، حوادث انفرادي، صندوق عقب اتومبيل و … بهره‌مند مي‌شوند، تصريح‌كرد: اعضاي گروه طلايي نيز مي‌توانند در خريد اين بيمه‌نامه‌ها از ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفيف برخوردار شوند.
 
 مدير روابط‌عمومي و امور مشتريان بيمه ‌كوثر افزود: در گروه نقره‌اي، ۱۵ تا ۶۰ درصد تخفيف براي خريد پوشش‌هاي مختلف بيمه‌اي در نظر گرفته شده است، ضمن اينكه اعضاي معمولي باشگاه نيز در خريد اين بيمه‌نامه‌ها مي‌توانند از تخفيف ۵ تا ۵۵ درصدي برخوردار شوند.
 احمدرضا عصاري با تاكيد بر اينكه باشگاه مشتريان فرصت‌هايي را براي بيمه‌گذاران‌ فراهم مي‌كند كه علاوه بر استفاده از انواع پوشش‌هاي بيمه‌اي شركت، بتوانند از خدمات مختلف ديگر نيز به شكل رايگان و يا با تخفيف‌هاي ويژه بهره‌مند شوند، اظهاركرد: در اين باشگاه، اعتبارهايي نيز براي مشتريان در نظر گرفته‌ايم. مشتريان پس از عضويت در باشگاه، درصدي از خريدشان به‌عنوان اعتبار به آن‌ها تعلق مي‌گيرد و با توجه به اعتبار كسب‌شده مي‌توانند از خدمات معمولي، يك ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ‌ستاره استفاده كنند، ضمن اينكه امكان استفاده از نرخ‌دهي رشته‌هاي مختلف بيمه‌اي با توجه به ستاره‌هاي كسب شده ميسر است.
 
 وي با ذكر مثالي در اين باره گفت: در خدمات پنج‌ستاره، اعضاي باشگاه از مزيت‌هايي همچون ارايه خدمات صدور در محل و خارج از نوبت، ارايه رايگان بيمه‌نامه‌هاي جديد و لوكس، افزايش مهلت پرداخت در تمديد بيمه‌نامه و … بهره‌مند مي‌شوند و امكان استفاده از امكانات رفاهي، سفرهاي زيارتي، اقامت در هتل‌ها و … را نيز خواهند داشت.
 
 مدير روابط‌عمومي و امور مشتريان بيمه كوثر يادآورشد: اين باشگاه با همكاري معاونت‌هاي برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و فني، مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات و شركت سي‌كلاب به بهره‌برداري رسيد.