شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديرعامل پست‌ بانك‌ ايران: روابط عمومي بايد براي تأمين اهداف بانك و انتظارات ذينفعان آن تلاش كند
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:13 کد خبر:38559
دكتر شيري مديرعامل پست‌بانك‌ايران در نشست با مديران و كارشناسان روابط عمومي اين بانك كه به‌مناسبت بيست‌وهفتم ارديبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومي برگزارشد ضمن تبريك اين روز گفت: سهامداران، مشتريان و مديران و كاركنان به عنوان ذينفعان بانك هستند و روابط عمومي بايد نظرات و انتظارات آنان را به مديران ارائه و اقدامات بانك را براي دستيابي به اهداف تعيين‌شده بطورمناسبي اطلاع‌رساني كند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| دكتر شيري مديرعامل پست‌بانك‌ايران در نشست با مديران و كارشناسان روابط عمومي اين بانك كه به‌مناسبت بيست‌وهفتم ارديبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومي برگزارشد ضمن تبريك اين روز گفت: سهامداران، مشتريان و مديران و كاركنان به عنوان ذينفعان بانك هستند و روابط عمومي بايد نظرات و انتظارات آنان را به مديران ارائه و اقدامات بانك را براي دستيابي به اهداف تعيين‌شده بطورمناسبي اطلاع‌رساني كند.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومي پست‌بانك‌ايران، شيري تصريح‌كرد: مأموريت مهم روابط‌عمومي، سنجش ميزان آگاهي مخاطبان از برند بانك و رشد و توسعه اين آگاهي در بين آنان است.


وي ارتباط و تعامل سازنده و هدفمند با ذينفعان را از ديگر مأموريت‌هاي روابط‌عمومي دانست و تصريح كرد: روابط‌عمومي بايد به نحوي اطلاع‌رساني كند كه همه مردم بتوانند ارتباط ذهني مطلوبي با اين بانك برقرار كرده و ارتباط آنان از يك مخاطب به مشتري يا سهامداري بانك تبديل شود.


شيري خاطرنشان‌كرد: به‌دليل گستردگي خدمات و تنوع فعاليت‌ها و ذينفعان پست بانك ايران، حوزه فعاليت روابط‌عمومي اين بانك گسترده‌تر و متنوع‌تر از ساير بانك‌هاست و روابط‌عمومي بايد برنامه كامل و جامعي براي ايجاد ارتباط مناسب به‌منظور پوشش ارتباطات مربوط به تمام حوزه‌ها طراحي و اجراء كند.


مديرعامل پست‌بانك‌ايران تأكيد كرد: اطلاع‌رساني بايد بهنگام، صحيح، دقيق و قابل اطمينان باشد تا بتوانيم در جلب اعتماد و رضايت مردم و همكاران موفق عمل كنيم.


شيري كاركنان را از مهمترين مخاطبان بانك دانست و افزود: جمع‌آوري و تدوين انتظارات و پيشنهادات همكاران، ارائه اين ديدگاه‌ها به مديران ارشد بانك و اطلاع‌رساني و لحاظ‌كردن اين نظرات در برنامه‌هاي بانك از برنامه‌هائي است كه بايد بطوردقيق در روابط عمومي اجراء شود.


مديرعامل پست بانك ايران؛ توليد محتواي اختصاصي، باكيفيت، قابل قبول و استاندارد براي هر طيف از مخاطبان را يك اصل مهم در روابط عمومي دانست و گفت: حضور با برنامه، هدفمند و پويا در شبكه‌هاي اجتماعي براي انتشار و افزايش اثرگذاري محتواهاي توليدشده ضروري است.


شيري بهره گيري از نيروي انساني باتجربه و متبحر در روابط عمومي و ساير بخش‌هاي بانك را ضروري خواند و افزود: آموزش پربازده‌ترين سرمايه گذاري است و مديران بايد آموزش مستمر كاركنان براي همگام شدن با تغييرات تكنولوژي را در رأس برنامه هاي خود قرار دهند.


محمدرضا فرنقي‌زاد مدير امورهماهنگي و حوزه‌مديريت نيز در اين جلسه با تقدير از توجه ويژه مديرعامل بانك به حوزه روابط‌عمومي گفت: انتظارات مطرح‌شده از روابط‌عمومي طي يك برنامه دقيق تدوين و جهت اجراء به واحدهاي ذيربط ابلاغ و بر اجراي آن نظارت مي‌شود.


فرنقي‌زاد هدف نهائي برنامه هاي روابط عمومي را ايجاد ديدگاه مثبت در ذهن مخاطبان دانست و تأكيد كرد كه در اين راستا بايد بطور مستمر ميزان رضايت و پيشنهادات مخاطبان در مورد خدمات بانك مورد سنجش قرار گيرد.


وي بر لزوم هماهنگي فعاليت‌ها با روابط‌عمومي‌نوين تأكيد و تصريح كرد: براي تأثيرگذاري بيشتر بر افكارعمومي بايد از تمام ابزارهاي الكترونيك موجود استفاده كرده و همگام با تكنولوژي برنامه‌هاي اطلاع رساني بانك را به جلو ببريم.


همچينن كاركنان اداره‌كل روابط عمومي در اين جلسه ضمن معرفي خود، گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده را ارائه كردند.


گفتني است: دكترصباغي عضو هيات‌مديره پست‌بانك‌ايران به‌همين مناسبت با حضور در اداره‌كل روابط‌عمومي و تبريك روز ارتباطات و روابط‌عمومي از تلاش‌ها و مساعي كاركنان اين اداره‌كل تقدير نمود.