شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير عامل بانك صادرات ايران: نقش روابط‌ عمومي در رشد سازمان
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:18 کد خبر:38514
مديرعامل بانك صادرات ايران گفت: روابط عمومي مي‌تواند با ايجاد توازن و اطلاع‌رساني به‌موقع در جريان اطلاعات از داخل سازمان به بيرون و بالعكس، در ميان چهار بخش ذينفعان بانك از جمله مشتريان، سهامداران، كاركنان و ساير نهادهاي مدني جامعه، رشد و بالندگي سازمان را رقم بزند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مديرعامل بانك صادرات ايران گفت: روابط عمومي مي‌تواند با ايجاد توازن و اطلاع‌رساني به‌موقع در جريان اطلاعات از داخل سازمان به بيرون و بالعكس، در ميان چهار بخش ذينفعان بانك از جمله مشتريان، سهامداران، كاركنان و ساير نهادهاي مدني جامعه، رشد و بالندگي سازمان را رقم بزند.

به گزارش شارا، حجت‌اله صيدي در بازديد از بخش‌هاي مختلف اداره كل روابط‌عمومي در دومين روز از «هفته روابط‌عمومي»، با ارائه تعريفي از جايگاه اين بخش در هر سازمان افزود: روابط‌عمومي در زنجيره ارزش هر سازماني جايگاه ويژه دارد. اين جايگاه به ويژه در سازماني همچون بانك صادرات ايران كه بيش از فناوري و تجهيزات، به منابع انساني خود متكي است، اهميت برجسته‌تري دارد و بخشي از موفقيت‌هايي كه بانك در ماه‌هاي اخير داشته، مرهون همكاري نزديك روابط عمومي بوده است.

مديرعامل بانك صادرات ايران ضمن تبريك هفته روابط عمومي اظهار كرد: همكاران ما در روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، كار را به صورت حرفه‌اي در پيش گرفته‌اند و در حوزه رسانه‌ها، همكاران و انعكاس نقطه نظرات مشتريان به حوزه مديريت بانك، دقيقا كار تخصصي مي‌كنند و بخشي از موفقيت‌‌هايي كه بانك در ماه‌هاي اخير داشته مرهون همكاري نزديك روابط عمومي بوده است. ارتقاي تصوير واقعي بانك در جامعه از جمله اين اقدامات است كه جاي قدرداني و تشكر دارد.


حجت‌اله صيدي در بازديد از دايره امداد مشتريان بانك صادرات ايران نيز تقويت جايگاه اين بخش را مورد تاكيد قرار داد و گفت: «صداي سپهر» قلب تپنده، گوش شنوا و زبان‌گوياي بانك صادرات ايران است. هر مشتري كه با اين بخش تماس مي‌گيرد، انتظار پاسخي قانع‌كننده دارد و مي‌خواهد گرهي از كارش باز شود. بخشي از اين مشكلات به صورت فوري قابل رفع شدن است و بخشي به دليل ارتباط با ساير بانك‌ها در مبادلات و تراكنش‌هاي بين‌بانكي ممكن است زمانبر باشد كه وظيفه پاسخگويي به اين موارد بر عهده «صداي سپهر» است كه براي بانك اهميت بسيار زيادي دارد و اهتمام ويژه براي تقويت اين بخش به كار گرفته شده است.


وي افزود: سرعت در پاسخگويي به بيش از هزار و ٢٠٠ تا هزار و ٣٠٠ تماس روزانه، اين مسئوليت را سنگين‌تر مي‌كند كه با توجه به شرايط موجود جاي قدرداني ويژه از همكاران دارد. بخشي از ارائه راه حل براي مشكلات مردم و مشتريان كه هميشه افتخار بانك صادرات ايران بوده، توسط همكاران اين دايره رقم مي‌خورد.


مديرعامل بانك صادرات ايران در عين حال تصريح كرد: برخي تاخيرات احتمالي در پاسخگويي كه گاهي به دليل وقفه در اتصال اينترنت بين‌المللي رخ مي‌دهد، گلايه‌هايي را ممكن است در پي داشته باشد، كه تلاش‌هاي زيادي براي رفع اين موضوع صورت‌گرفته و در عين حال ضروري است بابت آن از مردم شريف و مشتريان محترم نيز عذرخواهي كنيم. سيستم‌هاي نرم افزاري و سخت افزاري در اين بخش در حال ارتقا است و شرايط به مراتب بهتري را در آينده نزديك در اين حوزه شاهد خواهيم بود.


در جريان اين بازديد حجت‌اله صيدي با كاركنان و مشتريان شعبه ميدان جمهوري بانك صادرات ايران نيز ديدار كرد و از نزديك در جريان فعاليت و خدمت‌رساني به مشتريان قرار گرفت و در فضايي صميمي با آنها به گفت‌وگو پرداخت.