شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سند جامع شيوه اقدام مشترك روابط عمومي‌ها در مواقع بحران تدوين مي شود
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 - 17:29 کد خبر:38259
تدوين سند جامع شيوه اقدام مشترك روابط عمومي‌ها در مواقع بحران با هدف ايجاد وحدت رويه و هم‌افزايي، جلوگيري از موازي‌كاري، تعريف الگوي اقدام و استانداردسازي فعاليت سازمان‌ها و نهادهاي فعال در حوزه مديريت بحران شهر تهران ادامه يافت.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| تدوين سند جامع شيوه اقدام مشترك روابط عمومي‌ها در مواقع بحران با هدف ايجاد وحدت رويه و هم‌افزايي، جلوگيري از موازي‌كاري، تعريف الگوي اقدام و استانداردسازي فعاليت سازمان‌ها و نهادهاي فعال در حوزه مديريت بحران شهر تهران ادامه يافت.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري فارس، دومين جلسه تدوين سند جامع شيوه اقدام مشترك روابط عمومي‌ها در مواقع بحران با هدف ايجاد وحدت رويه و هم‌افزايي، جلوگيري از موازي‌كاري، تعريف الگوي اقدام و استانداردسازي فعاليت سازمان‌ها و نهادهاي فعال در حوزه مديريت بحران شهر تهران، تشكيل شبكه جامع اطلاعاتي و اطلاع‌رساني در اين زمينه برگزار شد.
 
 در اين نشست رضا قهرماني معاون مالي، اداري و پشتيباني سازمان اقدامات انجام گرفته براي تدوين اين سند را مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين سند مي تواند به عنوان الگويي براي تهران و ساير كلانشهرها ديده شود و به عنوان يك الگوي موثر در تصميم گيري ها مدنظر قرار گيرد.
 
 وي افزود: اين گونه اقدامات با توجه به توانايي محدود و سطح‌بندي حوادث به منظور پيشگيري از هدررفت منابع و فرصت‌ها از اهميت فراواني برخوردار است و با توجه به نقش روابط عمومي‌ها در ارتباط با شهروندان نيازمند توجه ويژه‌اي است.
 
 در ادامه اين نشست سيد مجتبي تقوي نژاد معاون روابط عمومي مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران به بررسي نحوه تدوين اين سند پرداخت و با ارائه گزارشي از اقدامات انجام گرفته اظهار داشت: با تنظيم و تدوين اين سند يك شبكه جامع اطلاعاتي بين دستگاه هاي مختلف ايجاد مي شود تا ضمن جمع آوري اطلاعات منسجم در يك مركز از پراكندگي آن جلوگيري و مورد استفاده سازمان‌ها و نهادها در انواع مختلف بحران‌ها از جمله زلزله، سيل، طوفان و ... خواهد شد.
 
 در ادامه اين جلسه ، بخش‌هاي مختلف سند مورد بررسي قرار گرفت تا ضمن اصلاح نقاط ضعف احتمالي ، تدوين نهايي آن در دستور كار دبيرخانه قرار گيرد.