شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پنجمين همايش تخصصي مديران و كارشناسان بازاريابي موسسه اعتباري كوثر
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 21:15 کد خبر:37193
پنجمين همايش تخصصي مديران و كارشناسان بازاريابي موسسه اعتباري كوثر با محوريت ايده پردازي و خلق محصول در شهر شيراز برگزار شد.
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| پنجمين همايش تخصصي مديران و كارشناسان بازاريابي موسسه اعتباري كوثر با محوريت ايده پردازي و خلق محصول در شهر شيراز برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بيمه كوثر، جواد فهيمي پور سرپرست موسسه اعتباري كوثر در اين همايش گفت: اقتصاد كشور با چالش هايي مواجه است و گذر از اين شرايط سخت اقتصادي به همكاري و همدلي همه مردم نياز دارد.
عضو هيئت مديره موسس اعتباري كوثر با اشاره به قيام 15 خرداد 1342 و نقش مهم و موثري آن درشكل گيري پيروزي انقلاب اسلامي افزود:قيام تاريخي 15 خرداد مقدمه اي بر شكل گيري انقلاب اسلامي بود. براي به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامي ايران، ايستادگي و تلاش هاي فراوان صورت گرفته و خون دل ها خورده شده است. اكنون وظيفه ما حفظ و صيانت از انقلابي است كه حاصل ايستادگي و آزادگي همه مردم ايران مي باشد.
سرپرست موسسه اعتباري كوثر با اشاره به تقارن هشتمين سالروز تأسيس موسسه اعتباري كوثر و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران عنوان داشت: نخبگاني از جامعه به همراه پيشكسوتان نظام بانكي و جوانان با انگيزه، موسسه اي را بنا نهادند كه هم اكنون به درخت جواني تبديل شده است و مي تواند با بانك ها و موسسات اعتباري با سابقه در سيستم بانكي كشور رقابت نمايد.
فهيمي پور تاكيد كرد: وجه تمايز موسسه اعتباري كوثر با ساير رقبا خلق محصولات جديد است.
مصطفي امجديان معاون بازاريابي و امور استان ها در اين همايش گفت: نام امام خميني (ره) در تاريخ جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك خورشيد تابنده همواره مي درخشد و آشنايي و عمل به سيره امام راحل رمز قوام و ماندگاري نظام اسلامي است.
امجديان افزود: كميته علمي پنجمين همايش تخصصي مديران و كارشناسان بازاريابي در راستاي ايده پردازي و خلق محصول، با پذيرش و بررسي اوليه ۱۵۰ ايده توانست ۳۰ ايده را نهايي نمايد و از ميان ايده ها پس از بررسي، ۴ ايده كه قابليت اجرايي شدن در موسسه را دارند تائيد نمود كه اين ايده ها در همايش ارائه و بررسي شدند.تمركز بر طراحي مدل بهينه تركيب منابع و ميزان جذب آن از محورهاي اصلي اين همايش بود مورد تاكيد قرار گرفت.
امير اسعدي معاون فاوا و برنامه ريزي گفت: پيش بيني ها حاكي از آن است كه توسعه و موفقيت كسب و كارها در گرو ارائه خدمات نوين و توليد محصولات متنوع است، لذا عملكرد بازاريابي و كارشناسان بانكي به سمت تخصصي تر شدن وظايف پيش مي رود.
اسعدي تصريح كرد: بانكداري، صنعتي است كه بر مبناي تجهيز و تخصيص منابع شكل گرفته است. در بانكداري نوين، بانك و موسسه اي پيشرو و موفق خواهد بود كه خدمات گسترده و جذابي را به مشتريان خود ارائه نمايد.
معاون فاوا و برنامه ريزي افزود: درآينده اي نزديك كاركرد شعب تغيير خواهد كرد. بانك ها و موسسات اعتباري با طراحي محصولات ويژه براي مشتريان، به سمت بانكداري اختصاصي پيش خواهند رفت.
آزاده محمدي مدير روابط عمومي و تبليغات گفت: هر ساله بهمن ماه يادآور سخت كوشي مديران و كاركنان كوثر براي شكل گيري و اخذ مجوز رسمي فعاليت موسسه كوثر از بانك مركزي است.
محمدي تصريح داشت: در مرحله گذر از روابط عمومي سنتي به روابط عمومي مدرن ، دانش و مهارت كارشناسان بسيار اثر گذار است و بايد متخصصان و كارشناسان روابط عمومي خود را مجهز به مهارت توليد ويدئوي هاي زنده در تبليغات موبايلي نمايند.
سيد محمد اكبرالسادات معاون اعتبارات و تسهيلات گفت: ابزارهاي اعتباراتي همواره به بازاريابي كمك خواهد نمود. به عنوان نمونه وصول مطالبات يك فرآيند بازاريابي است و محصولات اعتباري لزوماً با هدف تخصيص منابع ارائه نمي شود بلكه مي تواند با هدف نفوذ در بازار و جذب منابع مورد استفاده قرار گيرد.
اكبر السادات افزود: با عنايت به شرايط ويژه اقتصادي كشور، نوسانات بازارهاي كالا، خدمات و بازارهاي مالي، لزوماً انعطاف پذير بودن استراتژي ها، خط مشي ها و فعاليت هالي عملياتي امري اجتناب ناپذير است و تغيير در سياست ها بايد متناوباً با تغيير در استراتژي هاي كلان اقتصادي بالادستي صورت پذيرد. لازمه تداوم هر كسب و كار اقتصادي، اتخاذ تصميمات مناسب همگام با شرايط ويژه هر زمان است و كاركنان مجموعه هاي اقتصادي از جمله موسسات اعتباري بايد درك مناسبي از اين موقعيت خاص داشته باشند.
بر اساس اين گزارش در پايان اين همايش از مديران و كارشناسان بازاريابي در بخش هاي ايده پردازي و خلق محصول ، محتواي ويدئويي برتر و كارشناسان بازاريابي منتخب تقدير شد.