شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير روابط عمومي شهرداري ساري خبر داد: راه اندازي كمپين نقدهاي شايسته جهت همراهي شهروندان
دوشنبه، 12 آذر 1397 - 15:51 کد خبر:35868
ياسر رضازاده با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تعامل دوسويه بين شهروندان و تيم مديريت شهري، بر ضرورت ارتقاي جايگاه نقد به‌عنوان اهرمي در جهت دستيابي به توسعه پايدار، تاكيد كرد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- ياسر رضازاده با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تعامل دوسويه بين شهروندان و تيم مديريت شهري، بر ضرورت ارتقاي جايگاه نقد به‌عنوان اهرمي در جهت دستيابي به توسعه پايدار، تاكيد كرد.

مدير
روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، با اشاره به ويژگي درگاه ارتباطي شهروندان با شهرداري ساري؛ «نقدهاي شايسته»، كه اخيرا در روابط عمومي شهرداري ساري در نظر گرفته شده، آن را فرصتي براي مشاركت هر چه بيشتر شهروندان در پيشبرد بهتر امور شهري برشمرد.

وي با بيان اينكه، روابط عمومي شهرداري ساري، هرگز خود را از اينكه در معرض نقدشدن قرار بگيرد، پنهان نكرده و نخواهد كرد، گفت: نقد كارشناسانه مي‌تواند باعث ارتقاي عملكرد هر مجموعه‌اي شود؛ به‌خصوص كه شهرداري‌ها به لحاظ سازماني، بيشترين مواجهه و تعامل را با شهروندان عزيز دارند.

 

حتما بخوانيد: "رضازاده" سرپرست روابط عمومي شهرداري ساري شد

رضازاده با تاكيد بر فعاليت‌هاي صورت گرفته در شهرداري ساري در زمان مديريت مهدي عبوري، اقدامات صورت گرفته در حوزه‌هاي فني و عمراني، فرهنگي و اجتماعي در شهر ساري را برگرفته از خواسته‌هاي به حق شهروندان ساروي دانست و گفت: نقدهاي شايسته، يك امكان جديد و متفاوت براي ساروي‌هاي عزيز است تا نظرات و ديدگاه‌ها و پيشنهادات خود را براي هر چه بهتر شدن حوزه‌هاي مختلف مرتبط با تيم مديريت شهري، در اختيار ما و ديگر همكارانمان در بخش‌هاي مختلف شهرداري ساري قرار بدهند، تا شهرداري ساري بتواند همچنان در جهت احقاق حقوق شهروندي و خواسته‌هاي مردم گام بردارد.

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري ساري در پايان بار ديگر بر نقش مهم نقد در اصلاح امور تاكيد كرد و افزود: مسير توسعه جز با همت شهرداري و همراهي و مشاركت شهروندان مركز استان مازندران، طي نخواهد شد.