شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري مركزي: خدمات روابط عمومي بانك مسكن، قابل تحسين است
چهارشنبه، 9 آبان 1397 - 02:15 کد خبر:35400
خدمات روابط عمومي بانك مسكن در اطلاع رساني شايسته و آگاه سازي هموطنان، تكريم ارباب رجوع و تعامل با ديگر دستگاه هاي استان قابل تحسين است.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- خدمات روابط عمومي بانك مسكن در اطلاع رساني شايسته و آگاه سازي هموطنان، تكريم ارباب رجوع و تعامل با ديگر دستگاه هاي استان قابل تحسين است.
 
 به گزارش شارا به نقل از پايگاه خبري بانك مسكن-هيبنا، ابوالحسن خزائي پور سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري مركزي و اعضاي شوراي عالي روابط عمومي هاي استان از روابط عمومي دستگاه هاي اجرائي بازديد كردند. وي در جريان اين بازديد در نشستي با مدير شعب بانك مسكن طي سخناني گفت: با حضور در دستگاههاي اجرايي استان، ضمن نشست با مديران دستگاه ها و تقدير از زحمات و خدمات آنان؛ با مسوولين روابط عمومي ادارات به عنوان متوليان اصلي اطلاع رساني و آگاه سازي نيز ديدار كرده و با نقطه نظرات، ديدگاه ها و مشكلات آن ها آشنا شدم.
 
 خزائي پور با ستايش از عملكرد بانك مسكن در تمام دولت ها و ادوار گذشته و خدمات آن در تامين شايسته منابع مالي بخش مسكن استان گفت: خوشبختانه روابط عمومي اين بانك همواره در زمره رابطان فعال در استان مطرح بوده و طي سال دو سال گذشته تنديس برترين روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي را كسب كرده اند و علاوه بر بخش اقتصادي و بانكداري، در امور فرهنگي و اجتماعي نيز درخشان ظاهر شده است.
 
 وي افزود: سال جاري و در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، وظيفه روابط عمومي ها در اجرايي نمودن برنامه هاي مدون ايام الله دهه مبارك فجر بسيار مهم و حساس بوده و شايسته است با حمايت مسوولين دستگاه ها، اهم اقدامات، افتخارات و عزت آفريني ملت و دولت سرافراز و انقلابي ايران را در تمامي بخش ها در نگاه جهانيان جلوه گر نماييم.
 
 مجيد اميري مدير شعب بانك مسكن استان مركزي در اين ديدار گفت: خوشبختانه عملكرد بانك مسكن به عنوان يگانه بانك تخصصي مجري برنامه هاي دولت در بخش مسكن و ساختمان مطلوب و قابل دفاع است و پرونده عملكردي اين بانك دولتي خصوصا در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي مبين اين است كه حدود يك سوم املاك مسكوني در كشور جهت ساخت، خريد و يا تعمير واحد مسكوني خود از تسهيلات بانك مسكن بهره مند شده اند و بانك به نوعي، موتور محرك اقتصاد، پويايي و سازندگي در كشور لقب گرفته است.
 
 اميري اعطاي تسهيلات مناسب و ارزان با بازپرداخت طولاني مدت، تسريع در روند اعطاي تسهيلات و نظارت بر تخصيص واقعي تسهيلات را ويژگي اصلي بانك مسكن خواند و عنوان كرد: از جمله اقدامات اخير بانك به منظور ترغيب سازندگان به امر توليد مسكن ، ايجاد اشتغال ،حمايت از اقشار متوسط جامعه و نيز در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ برنامه ريزي و پس انداز ، تقويت قدرت خريد مسكن و تسهيل در شرايط بازپرداخت اقساط مسكن و همچنين اقدام داوطلبانه در كاهش نرخ سود تسهيلات مسكن مي باشد.
 
 وي افزود: در مسير اجراي برنامه ها و سياست هاي استراتژيك بانك، مطابق با سند راهبردي سال ۱۴۰۰ شمسي، گامي محكم برداشته شده و در راستاي ارتقاي فعاليت هاي توسعه اي تخصصي بانك، كمك به امر خروج مسكن از ركود و بهره مندي حداكثري متقاضيان از تسهيلات و خدمات مطلوب بانك نيز موفقيت هايي به دست آمده است.
 
 اميري در ادامه به نقش روابط عمومي در پيشبرد اهداف سازمان ها و شناسايي محصول و خدمات آن به افراد حقيقي و حقوقي اشاره نمود و گفت: يقينا اگر افرادي قابل و آشنا به دانش برقراري ارتباطات درون و برون سازماني در سازمان ها نباشند، هدف گذاري ها و اجراي برنامه ها با مشكل مواجه شده و نيمه تمام خواهند ماند. وي با بيان اين كه مسوولين بانك مسكن اخيرا با تشكيل دايره جديد ارتباطات و بازاريابي در استان ها براي نقش و جايگاه روابط عمومي اهميت ويژه اي قايل شده اند، اظهار اميدواري كرد با تقويت اين دايره در سطح مديريت هاي شعب بانك، در ادامه شاهد توسعه و پيشرفت حوزه ارتباطات و تعاملات بانك مسكن باشيم.
 
 همچنين رضا آزادانديش، رئيس دايره ارتباطات و بازاريابي بانك مسكن استان مركزي در اين ديدار، روابط عمومي را مغز تحليل گر افكار عمومي معرفي و لازمه جايگاه آن را در نوك پيكان حركت سازمان ها دانست و در اين خصوصگفت: بايد به اين باور برسيم كه روابط عمومي همواره در متن است و نه در حاشيه، فلذا با انتخاب فرد يا افرادي متخصص و توانمند در اين جايگاه و دادن اختياراتي در باب برقراري ارتباطات سازماني به آنان، مي توان به آينده روشن سازمان؛ در عصري كه عصر ارتباطات نام گرفته است اميدوار بود.
 
 وي توفيقات اخير روابط عمومي بانك مسكن استان را مرهون همكاري صميمانه و دلسوزانه كاركنان ستاد با شعب بانك در استان دانسته و از تشريك مساعي و حمايت هاي مدير شعب استان و معاونين مديريت در اين بين تجليل نمود. آزادانديش افزود اگر چه در تقويت حوزه ارتباطات خصوصا در سالهاي اخير در برخي دستگاه ها اقداماتي صورت پذيرفته و توفيقاتي حاصل شده است، ليكن اين كافي به مقصود نبوده و جا دارد با پيشنهاد شوراي عالي روابط عمومي در استانداري ها و حمايت مسئولين محترم دستگاه هاي اجرائي؛ با فراخوان نظرات و پيشنهادات افراد تحصيل كرده و صاحب نظر در اين علم- درقالب پژوهش و مقالات- به تقويت جايگاه تضعيف شده روابط عمومي در اكثر سازمان هاي كشور كمك نمايند.