شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ديزل با صدور حكمي، علي نجفي را به عنوان مدير ارتباطات و امور بين الملل اين گروه صنعتي منصوب كرد.
به گزارش شارا، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ديزل با صدور حكمي، علي نجفي را به عنوان مدير ارتباطات و امور بين الملل اين گروه صنعتي منصوب كرد.
در حكم يونسيان خطاب به مدير جديد ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودر ديزل آمده است:
جناب آقاي نجفي
با سلام
نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالي، بموجب اين حكم به سمت مديريت ارتباطات و امور بين الملل منصوب مي شويد.
اميدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره گيري از سوابق مديريتي جنابعالي و ظرفيت و توانمندي هاي بالقوه سازمان و همكاران عزيز و سخت كوش اين مجموعه، شركت ايران خودرو ديزل مسير پويايي و تعالي خود را با سرعت و اطمينان طي نمايد.
علي نجفي ليسانس روابط عمومي و كارشناسي ارشد علوم ارتباطات دارد و پيش از اين رياست اداره صدا و سيما ايران خودرو را برعهده داشته و در حال حاضر نيز با حفظ سمت، مدير ارتباطات ايران خودرو ديزل شده است.
مشاور روابط عمومي و رسانه اي گروه قطعات اتومبيل(ياپكو)،مشاور روابط عمومي تعاوني اعتبار ايران خودرو و معاون روابط عمومي و تبليغات دانشگاه پلييس از جمله سوابق نجفي است. همچنين نويسندگي و تهيه كنندگي چند فيلم مستند در روزمه كاري وي ديده مي شود.
ارتباطات فرايند انتقال پيام از فرستنده به گيرنده به شرط همسان بودن معاني بين آنها است. معنا در علم ارتباط شامل مفاهيم ذهني و احساسات هر دو ميشود. ارتباطات فرايندي ست كه در آن معنا بين موجودات زنده تعريف و به اشتراك گذاشته ميشود. ارتباط به يك فرستنده، پيام و گيرنده درنظرگرفته شده نياز دارد، هرچند گيرنده نياز ندارد حضور داشته باشد يا از منظور فرستنده براي برقراري ارتباط در زمان ارتباط آگاه باشد؛ بنابراين ارتباطات ميتواند در سرتاسر مسافتهاي گسترده زماني و مكاني رخ دهد. ارتباطات نيازمند آن است كه بخشهاي ارتباط ناحيهاي از مشتركات ارتباطي را به اشتراك بگذارند.
برخي از دانشمندان و كارشناسان، در مورد اينكه ارتباطات يك علم است (Science) اختلاف نظر دارند. هنوز برخي از استادان اين حوزه مانند رابرت كريگ (Robert T. Craig) «ارتباطات» را يك حوزه مطالعاتي (Communication Theory as a Field) ميدانند. اين ديدگاه ميخواهد تأكيد كند كه ارتباطات به لحاظ وسعت، عمق و تنوعي كه دارد نميتواند در يك رشته علمي گنجانده شود، بلكه فراتر از آن بايد به آن به عنوان يك حوزه علمي و مطالعاتي چند رشته نگاه كرد كه از آن چندين رشته علمي ميتواند زاييده شود. به عبارت ديگر، بايد به «علوم ارتباطات» قائل بود و نه «علم ارتباطات».