شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تبريك رئيس دانشگاه امام صادق (ع) به دكتر بشير براي دريافت جايزه دكتر نطقي
شنبه، 14 مهر 1397 - 15:24 کد خبر:35103
چندين دهه تلاش و توفيق علمي استاد ارجمند جناب آقاي دكتر حسن بشير در عرصه‌هاي مختلف علمي، آموزشي و مديريتي و دستاوردهاي ارزندة ايشان بر جامعه دانشگاهي كشور روشن است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رئيس دانشگاه امام صادق عليه‌السلام در نامه اي دريافت جايزه دكتر نطقي توسط دكتر بشير را تبريك گفت.
 
 به گزارش شارا، در پي دريافت جايزه دكتر نطقي توسط دكتر بشير استاد داشگاه امام صادق(ع)، دكتر محمد سعيد مهدوي كني پيام تبريك منتشر كردند.

 

متن كامل نامه بشرح ذيل است:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
من لم يشكر منعم من المخلوقين، لم يشكر الله عز و جل

چندين دهه تلاش و توفيق علمي استاد ارجمند جناب آقاي دكتر حسن بشير در عرصه‌هاي مختلف علمي، آموزشي و مديريتي و دستاوردهاي ارزندة ايشان بر جامعه دانشگاهي كشور روشن است.

در اين مقام اعطاي جايزة دكتر نطقي به آن استاد فرهيخته را به ايشان و جامعه علمي كشور تبريك مي‌گويم و از اين حسن انتخاب خرسند و از خدمات -به ويژه افاضة علمي و آموزشي-ايشان در دانشگاه امام صادق‌عليه‌السلام كمال تشكر و امتنان را دارم.

توفيقات روزافزون ايشان را در خدمت به مكتب امام صادق عليه‌السلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمد سعيد مهدوي كني
رئيس دانشگاه امام صادق عليه‌السلام

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

پانزدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR)، با موضوع "برنامه ريزي سناريو در روابط عمومي"، 30 مهرماه سال جاري در مركز همايش هاي بين الملي سازمان مديريت صنعتي (مركز مطالعات و بهره وري منابع انساني ) واقع در شهرك والفجر برگزار مي شود.

 

علاقمندان جهت حضور در اين كنفرانس‌ مي‌توانند با مراجعه به سايت www.irancpr.ir و يا تماس تلفني با شماره هاي 88617576 و 88617577 نسبت به كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام اقدام نمايند.