شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- حوزه روابط عمومي ديجيتالي در سازمان ها و شركت هاي ايراني دچار تغييرات زيادي شده اند. تغييراتي كه از يك طرف نشان از دغدغه مديران براي بهبود كيفيت اطلاع رساني و روابط عمومي دارد و از سوي ديگر خلاء منابع راهنما و مراجع آموزشي مناسب دارد.
حوزه هاي روابط عمومي در محور روابط عمومي ديجيتالي هر ساله دچار تغيير مي شوند و اين تغيير گاهي به حذف يك بخش و ايجاد بخش ديگر و گاهي به تغييرات بنيادين در شكل اجرايي آن بخش منتج مي شود. در نتيجه آموزش مناسب و گاهي آزمون و خطا نتايج مناسبي را به همراه مي آورند. نتايجي كه ادر سالهاي گذشته به تعداد معدود در آثار جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي ملاحظه مي شد.
آثار دريافتي در جشنواره امسال در بخش رسانه هاي ديجيتالي عمدتا متعلق به پنج حوزه زير مي شد:
1- وبسايت
2- مولتي مديا
3- برنامه هاي كاربردي و پيام رسان هاي موبايلي
4- رسانه هاي اجتماعي
5- پايگاه خبري الكترونيك
گفتني است سيزدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي تيرماه سال جاري به مدت دو روز در سه بخش رقابتي، آموزشي و نمايشگاهي در دو گروه تهراني و استاني برگزار خواهد شد.
همزمان با اين جشنواره كه توسط انجمن متخصصان روابط عمومي ايران برگزار خواهد شد دو كارگاه آموزشي و چهارمين همايش تخصصي توليد محتوا در روابط عمومي نيز برگزار مي شود.