شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- اين موضوع تكراري است. همه اكنون صاحب نظر هستند. "عقيده" ديگر منطقۀ اختصاصي نخبگان تجاري يا رسانهاي نيست.
دوست داشتن جمعيت مردمان به معناي درگير كردن دنياي وسيعتري از افراد ذينفع در ايجاد آگاهي، تصميمگيري و جوابگويي است.
اين به معني گوش كردن و نيز سخن گفتن است. به معني واگذار كردن كنترل به كساني است كه واقعاً اكنون عقايد را شكل ميدهند. رابطۀ جديدي بين شركت و شهروندان ذينفع آن وجود دارد. در همين جاست كه بيانيه به طور مشترك ساخته و پرداخته ميشود.
بنابراين، مهمتر از همه آن است كه دوست داشتن جمعيت مردمان، ساز و كار سنجش و جوابگويي براي ارزش عمومي را تأمين ميكند.
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)