شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : به پيام رسان «بله» بله بگوييد!
دوشنبه، 11 دی 1396 - 11:46 کد خبر:32205
هر چه زمان به جلوتر مي رود، لزوم استفاده همگاني و فراگير شدن استفاده از پيام رسان هاي بومي بيشتر حس مي شود.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- هر چه زمان به جلوتر مي رود، لزوم استفاده همگاني و فراگير شدن استفاده از پيام رسان هاي بومي بيشتر حس مي شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، پيام رسان هاي خارجي شايد در ابتدا جذاب به نظر برسند، اما سوء استفاده آنها از اطلاعات كاربران كم و بيش در هاله اي از ابهام قرار دارد.

در شرايطي كه كشور با چالش هاي فضاي مجازي دست و پنجه نرم مي كند، طبيعي است كه استفاده از يك پيام رسان امن داخلي مي تواند بسيار مورد استقبال قرار بگيرد و نگراني هاي رايج در اين حوزه را از بين ببرد.

اما با وجود چندين پيام رسان داخلي، كدام يك مي تواند بيش از همه نيازهاي مخاطبان را برآورده كند؟

واقعيت اين است كه كاركرد همه پيام رسان ها تقريبا يكسان است و حداكثر تفاوت مي تواند در شكل ظاهري يا عملكردهاي موردي آنها باشد، اما پيام رسان «بله» يك قابليت منحصر به فرد دارد.

اين پيام رسان علاوه بر ارائه ي همه خدمات معمول از جمله گفتگو، ايجاد كانال و گروه، استفاده از استيكر و بازو (بات)، امكان ارائه خدمات بانكي را نيز دارد.

پرداخت قبض موبايل، خريد شارژ، عمليات كارت به كارت، پرداخت قبوض خدماتي، پرداخت خلافي خودرو و پرداخت عوارض خروج از جمله خدمات بانكي است كه اكنون بر روي پيام رسان «بله» ارائه مي شود.

«بله» يك پيام رسان بومي است كه با حمايت بانك ملي ايران توسعه يافته و هم اكنون علاوه بر دو بستر اندرويد و آي او اس، نسخه دسكتاپ آن نيز قابل دسترسي است.