شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سرفصل هاي كارگاه روابط عمومي خلاق و انتقال از روابط عمومي قديم به جديد: ضرورت اصلاحات بنيادين
شنبه، 29 مهر 1396 - 13:22 کد خبر:31577
اين كارگاه با هدف تبيين گام هاي اساسي در آشنايي با روابط عمومي خلاق، كارآمد و موثر و ورود عملي به عرصه بازسازي روابط عمومي و انتقال از روابط عمومي قديم به روابط عمومي جديد طراحي شده است.

سرفصل هاي كارگاه روابط عمومي خلاق و انتقال از روابط عمومي قديم به جديد: ضرورت اصلاحات بنيادين
دكتر سعيد رضا عاملي – استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمريكاي دانشگاه تهران


هدف
اين كارگاه با هدف تبيين گام هاي اساسي در آشنايي با روابط عمومي خلاق، كارآمد و موثر و ورود عملي به عرصه بازسازي روابط عمومي و انتقال از روابط عمومي قديم به روابط عمومي جديد طراحي شده است.

 

#########  بيوگرافي دكتر عاملي

سرفصل هاي اصلي كارگاه
 تعريف و مفاهيم كليد روابط عمومي قديم و جديد
 تغييرات نگرشي نسبت به روابط عمومي و خلاقيت و نوآوري بعنوان عامل مهم براي انتقال به روابط عمومي كارآمدتر
 سازمان روابط عمومي و باز سازي ساختاري روابط عمومي
 روابط عمومي و رسانه هاي جديد
 روابط عمومي و ارتباط با رسانه ها
 باز انديشي نام نماي (برندينگ) سازمان ها از طريق روابط عمومي
 توليدات پژوهشي روابط عمومي ها – روش هاي تحقيق و توليد سند سياستي
 اصلاح ارتباطات درون گروهي و برون گروهي سازمان ها از طريق روابط عمومي

خروجي هاي دانشي و مهارتي كارگاه
آشنايي به مفاهيم و نظريه هاي كليدي روابط عمومي
شناخت عناصر اصلي روابط عمومي جديد
روش هاي اصلاح ارتباطات درون گروهي و برون گروهي سازمان توسط روابط عمومي ها
روش تحقيق و توليد سند پژوهشي
ارتباط با رسانه ها و روش هاي اصلاح نام نماي سازمان

سطح دانشي شركت كنندگان در كارگاه
داشتن حداقل مدرك كارشناسي يكي از رشته هاي علوم انساني، علوم اجتماعي و فنآوري اطلاعات
تجربه حداقل 3 سال كار عملي در روابط عمومي
آشنايي با مفاهيم اوليه و مهارتهاي اوليه روابط عمومي

روش تدريس
طرح مسئله و مشاركت و تعامل با شركت كنندگان در كارگاه
استفاده از امكانات چند رسانه اي