شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط‌عمومي در شركت‌هاي خدماتي
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 09:24 کد خبر:29879
تحقيقات كنوني در حوزه روابط‌عمومي به عنوان افزايش‌دهنده اعتماد بر اساس داده‌هاي جمع‌آوري شده از صنايع مختلف است. سازمان‌هاي خدماتي مطالعات متعددي را در بازارهاي مختلف انجام داده‌اند. اما همچنان كمبود تحقيقات در بسياري از صنايع مشاهده مي‌شود.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در بازاريابي خدماتي كه هم ناملموس هستند و هم تمايز آن‌ها دشوار است، برقراري روابط قابل اعتماد يك هدف كليدي محسوب مي‌شود. به نوشته مراندا (2004)، هيچ چيز به اندازه اعتبار اعتماد پديد نمي‌آورد.

 

 اين كار با افزايش تقاضا براي خدمات سازمان‌ها انجام مي‌شود. راه نهايي براي بازاريابي يك خدمت ترويج آن از طريق تبليغات و حمايت از آن توسط روابط‌عمومي اعتبارساز است (بيورز- موس، 2001). اعتبارسازي و قابليت اعتماد مسايل اساسي در روابط‌عمومي هستند.


تحقيقات كنوني در حوزه روابط‌عمومي به عنوان افزايش‌دهنده اعتماد بر اساس داده‌هاي جمع‌آوري شده از صنايع مختلف است. سازمان‌هاي خدماتي مطالعات متعددي را در بازارهاي مختلف انجام داده‌اند. اما همچنان كمبود تحقيقات در بسياري از صنايع مشاهده مي‌شود.

 

 براي مثال،‌ ساپاريتو و ديگران (2007) درباره مشتري مداري و روابط مدير در اعتمادسازي ميان بانك‌ها و مشتريان تحقيق كرده‌اند. آن‌ها به محققان آتي پيشنهاد مي‌كنند كه به ديگر فعاليت‌هاي بانكداري حايز اهميت در اعتمادسازي، مانند روابط‌عمومي نظر داشته باشند.
 

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)