شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار اردبيل خواستار شد؛ لزوم اتخاذ تدابير اساسي در راستاي تقويت روابط عمومي
دوشنبه، 1 خرداد 1396 - 18:56 کد خبر:29661
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استاندار اردبيل گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي در راستاي تقويت روابط عمومي تدابير اساسي اتخاذ كنند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- استاندار اردبيل گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي در راستاي تقويت روابط عمومي تدابير اساسي اتخاذ كنند.

به گزارش خبرنگار ايانا از اردبيل، مجيد خدابخش كه امروز در آئين گراميداشت هفته روابط عمومي در تالار دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل سخن مي گفت با بيان اينكه روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي بايد در اطلاع رساني تقويت شوند افزود: برخي از روابط عمومي دستگاهها ضعيف است و ضروري است با تقويت روابط عمومي عملكرد ها و برنامه هاي آن دستگاه به اطلاع مردم برسد.

وي افزود: برخي از خبرنگاران از عملكرد برخي روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي گله مند هستند كه به خوبي و در اسرع وقت اطلاع رساني از سوي آنها صورت نمي گيرد و مديران دستگاه هاي اجرايي بايد در اصلاح و تقويت روابط عمومي تدابيري بينديشند.

استاندار اردبيل بيان كرد: روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي بايد اميد آفرين باشند و ضمن تكريم ارباب رجوع كارهاي اجرا شده را به اطلاع مردم و رسانه ها برسانند.

خدابخش با اشاره به نام گذاري امسال به اقتصاد مقاومتي توليد واشتغال افزود: دستگاه هاي اجرايي برنامه هاي مربوط به اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال را به رسانه ها و مردم اعلام كنند.

وي با اشاره به گله مندي صداو سيما از برخي مديران در باره حضور نيافتن در گفت و گوي ويژه خبري افزود: برخي از مديران از حضور در گفت وگوي ويژه خبري صداوسيما استقبال نمي كنند و ضروري است با حضور در صدا و سيما برنامه هاي دولت در ارتباط با توليد واشتغال را اطلاع رساني كنند.

اين مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: سد عمارت گرمي كه عمليات احداث آن تا سال ۹۲ تعطيل بود در دولت تدبير و اميد فعال شد و آبان ماه امسال هم آبگيري مي شود. اين طرح در دولت تدبير و اميد فعاليت خود را از سرگرفت و در ۲ سال گذشته ۲ هزار ميليارد ريال براي اجراي اين طرح هزينه شد و امسال هم يك هزار ميليارد ريال هزينه خواهد شد.

وي اضافه كرد: هم اكنون ۵۰۰ نفر عوامل اجرايي در اين طرح بصورت ۲ نوبته مشغول فعاليت هستند.

سدعمارت در بخش انگوت گرمي مغان در بستر رودخانه دره رود از سرشاخه هاي رود ارس به منظور جلوگيري از خروج منابع آبي اين رودخانه از مرز كشور احداث مي شود.

استاندار اردبيل با اشاره به تصويب اصلاندوز به عنوان نقطه مرزي در دولت افزود: ۱۸ سال بود گمرگ اصلاندوز غير فعال شده بود كه تلاش شد با مطرح كرن راه اندازي بندر خشك دوباره راه بيفتد و امروز شاهد شناخته شدن اصلاندوز بعنوان نقطه مرزي هستيم.