شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- عضو هيات مديره بانك ملي ايران با بيان اين كه نظام بانكداري دنيا از شعار «حق با مشتري است» عبور كرده است، گفت: اكنون دوره جديدتري در مشتري مداري آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جديد و مورد انتظار مشتري است.
به گزارش شارا از به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، برات كريمي در جمع روساي شعب مستقل و ممتاز تهران و استان هاي بانك ملي ايران، با بيان اين كه اين بانك به دنبال ارائه خدمات ويژه به مشتريان و تكريم آنهاست، افزود: الزامي است متصديان شعب باانگيزه و توانمند در برقراري ارتباط با مشتري، فراتر از شغل و جايگاه سازماني خود به اين امر خطير گمارده شده و توجه به ارزشهاي معنوي و تكريم مشتري را در دستور كار قرار دهند.
وي گفت: هدفمندكردن پرداخت هاي كاركنان و منوط كردن آن به عملكرد و طراحي خدماتي ويژه در راستاي بازاريابي و جذب و نگهداري مشتري، از اهداف طرح هاي در دست تدوين بانك است.
كريمي با اشاره به اينكه افزايش شعب فيزيكي براي نظام بانكي جوابگو نيست، افزود: بانك بايد بپذيرد كه نياز و نگاه نسل جديد تغيير كرده و بحث "زمان" به عنوان ارزشمندترين دارايي انسان ها بايد به بهترين نحو توسط سازمانهاي خدمات دهنده، مديريت شده و تكريم مناسب در مورد مشتريان صورت پذيرد.
وي با اشاره به شرايط مطلوب بانك ملي ايران از نظر سرمايه، جذب منابع و نسبت مطالبات معوق به كل تسهيلات پرداختي، افزود: همه تلاش ما در سال جاري اين است كه درآمدهاي بانك را افزايش دهيم و اين هم از طريق ايجاد درآمدهاي جديد و جذب منابع ارزان قيمت امكان پذير است.
به گفته كريمي، افزايش درآمدهاي كارمزدي، مي تواند به جذب منابع ارزان قيمت و در نتيجه ارائه تسهيلات ترجيحي منتهي شود كه اين اقدام هم خدمت به بانك، هم خدمت به مردم و خدمت به اقتصاد كشور است.