شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كتاب جامع آداب معاشرت در محيط كار
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 10:49 کد خبر:29283
«كتاب جامع آداب معاشرت در محيط كار» نوشته پيتر پست و همكاران با ترجمه مريم تقديسي توسط انتشارات پندار تابان روانه بازار كتاب شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، «كتاب جامع آداب معاشرت در محيط كار» نوشته پيتر پست و همكاران با ترجمه مريم تقديسي توسط انتشارات پندار تابان روانه بازار كتاب شد. اين كتاب اثر ديگري از موسسه اميلي پست است كه بيش از پنج نسل در زمينه آداب اجتماعي و ارتقاي مهارت هاي فردي فعاليت مي كند.

نويسندگان اين اثر، مهم ترين دغدغه اي را كه به آن پاسخ داده اند بي ادبي در محيط كار مي دانند. در دنياي امروز كه بيشتر ساعات روزانه ما در محيط كار مي گذرد، آگاهي و عمل مبتني بر آداب اجتماعي تاثير به سزايي در جايگاه و منزلت اجتماعي ما خواهد داشت. چنانچه به دنبال بهبود روابط اجتماعي مان باشيم يا بخواهيم در محيط كار ارتقا يابيم، بي ترديد بدون رعايت نزاكت و اصول روابط اجتماعي موفق نخواهيم بود.

اين كتاب به ما مي گويد كه چگونه از مهارت هاي فردي براي موفقيت حرفه اي استفاده كنيم. در مصاحبه كاري چگونه ظاهر شويم، همچنين مي توانيم با مطالعه آن روابط مان با همكاران و مديران مان را سامان دهيم، به ما نشان مي دهد كه براي موفقيت در جلسات كاري بايد چگونه عمل كنيم، در شبكه هاي اجتماعي چگونه ظاهر شويم، چه ملاحظاتي را بايد براي شركت در نمايشگاه ها و سمينارها رعايت كنيم و بسياري پرسش ها و بايد و نبايد هاي ديگر كه عمل كردن به آنها منجر به حضور موفقيت آميز ما در محيط كار خواهد شد.

كتاب جامع «آداب معاشرت» كتابي است كه با هدف پاسخ دادن به اين سوالات نوشته شده است، با هدف ايجاد و افزايش اعتماد به نفس در مخاطبانش. نويسندگان سعي دارند نه تنها ما را به فردي بهتر، با اعتماد به نفس تر و دلنشين تر تبديل كنند، بلكه باعث ايجاد روابطي پايدارتر و ثمربخش تر با همكاران مان شوند. يكي ديگر از نكات حائز اهميت كتاب به روز بودن موضوعات آن است. اين كتاب در شش بخش و 423 صفحه منتشر شده است.

 

منبع: فرصت امروز